Članek predstavlja primer izobraževanja na področju socialnega dela, v katerem je bil poudarek na refleksivnem praktičnem učenju kot pomoč študentkam in študentom za kompetentno delo v praksi. V okviru akcijskega raziskovalnega projekta smo kot del praktičnega učenja razvili nove oblike mentorske podpore študentkam in študentom, ki so sodelovali z družinami s številnimi izzivi. V članku so predstavljeni izsledki kvalitativne analize refleksij mentorskih srečanj. Za analizo podatkov smo uporabili vsebinsko analizo. Ta je pokazala, da je treba praktično učenje oblikovati kot refleksivni dialog med mentoricami in mentorji ter študentkami in študenti. Študentke in študenti potrebujejo priložnosti za izmenjavo izkušenj in razvijanje znanja z drugimi študentkami in študenti v majhnih mentorskih skupinah. Kontinuirana in konkretna podpora, ki jo je mentorska skupina zagotavljala študentkam in študentom na praksi, jim je omogočila, da so se spopadli z občutki negotovosti, ki se pogosto pojavljajo v sodelovalnih procesih pomoči.
|