Podrobno

Introduction of hydrosphere environmental problems in lower secondary school chemistry lessons
ID Klemen, Taja (Avtor), ID Devetak, Iztok (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,62 MB)
MD5: 96121EDBDC420DBD1AB8A4F508D51013
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.mdpi.com/2227-7102/15/1/111 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
The 2030 Agenda for Sustainable Development focuses on ensuring a healthy environment for present and future generations by avoiding risks associated with consumption, exploitation of natural resources and pollution. Maintaining an environmentally aware society to address hydrosphere environmental problems requires environmental literacy, which should be continuously improved through environmental education. The study aimed to evaluate the effectiveness of integrating hydrosphere environmental problems into chemistry lessons through an online workshop, comparing students’ achievements and their situational and individual interest before and after participating in the workshop. Altogether, 145 students from seven Slovenian lower secondary schools participated in the study. Three-tier achievement tests assessed students’ knowledge about hydrosphere environmental problems before and after the workshop, while 15-item and 10-item questionnaires measured individual and situational interest. Results showed that 42.1% of students achieved more than half of the points on the preliminary achievement test, while following the workshop, 61.5% of students achieved better results on the achievement post-test. Students struggled to understand the chemical structures of pollutants and their effects on the hydrosphere. No significant differences in results on the post-test and delayed achievement test were identified, but high individual and situational interest positively influenced students’ results on all achievement tests.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:hydrosphere environmental problems, lower secondary school, chemistry education, interest
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2025
Št. strani:27 str.
Številčenje:Vol. 15, iss. 1, art. 111
PID:20.500.12556/RUL-166733 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.5:502.51
ISSN pri članku:2227-7102
DOI:10.3390/educsci15010111 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:223459587 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.01.2025
Število ogledov:152
Število prenosov:23
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KLEMEN, Taja in DEVETAK, Iztok, 2025, Introduction of hydrosphere environmental problems in lower secondary school chemistry lessons. Education sciences [na spletu]. 2025. Vol. 15, no. 1,  111. [Dostopano 11 april 2025]. DOI 10.3390/educsci15010111. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=166733
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Education sciences
Skrajšan naslov:Educ. sci.
Založnik:MDPI
ISSN:2227-7102
COBISS.SI-ID:520257817 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:na učenca osredotočen pristop, učenje na prostem, kompetence, pripravništvo, samoocena, hidrosfera, srednješolsko izobraževanje

Projekti

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P5-0451
Naslov:Strategije vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj ob uporabi inovativnih na učečega osredinjenih izobraževalnih pristopov

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:J5-4573
Naslov:Razvijanje veščin 21. stoletja za trajnostni razvoj in kvalitetno izobraževanje v času hitrih tehnološko pogojenih sprememb gospodarskega, socialnega in naravnega okolja

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Izdelava celostne grafične podobe kolekcije torbic
  2. Posodobitev stilistične podobe blagovne znamke Pletenine Špenko
  3. Logotipi modnih znamk
  4. Vpliv premoženja blagovne znamke pri internacionalizaciji modne industrije na primeru Victoria's Secret
  5. Zasnova celostne grafične podobe blagovne znamke "Trap"
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Modna industrija
  2. Primerjalna analiza mednarodnega trženja izbranih luksuznih modnih znamk
  3. Uvajanje lastne blagovne znamke
  4. Razvoj modne blagovne znamke
  5. Strategija managementa prestižnih blagovnih znamk v mednarodnem poslovanju

Nazaj