Podrobno

Znanje angleškega jezika slovenskih študentov v odvisnosti od demografskih dejavnikov in individualnih razlik : magistrsko delo
ID Slosar, Neža Marija (Avtor), ID Manouilidou, Christina (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,00 MB)
MD5: 966C04CB1D2C06B4C4360CD7C6B75C97

Izvleček
V magistrskem delu je raziskana povezava med demografskimi dejavniki in individualnimi razlikami ter znanjem angleščine kot drugega jezika med slovenskimi univerzitetnimi študenti. Uporabljeni so podatki projekta ENRO. Namen dela je ugotoviti vpliv spola, starosti, leta študija, motivacije in samoocene znanja govora in branja na bralno razumevanje ter slovnično znanje angleščine. Ugotovitve kažejo, da spol, starost in leto študija ne vplivajo bistveno na uspešnost pri bralnem razumevanju in slovničnem znanju. Motivacija pa se je izkazala kot statistično pomembno povezana z bralnim razumevanjem. Poleg tega je samoocenjeno znanje branja povezano z rezultati bralnega razumevanja, medtem ko je samoocenjeno govorno in bralno znanje statistično pomembno povezano z nalogo slovnične presoje. Čeprav je analiza zanesljiva, omejitve predstavljajo reprezentativnost vzorca in nepreverjanje znanja prvega jezika udeležencev. Magistrsko delo prinaša vpogled vpliva demografskih dejavnikov in individualnih razlik na znanje angleščine kot drugega jezika med slovenskimi univerzitetnimi študenti, pri čemer odpira nova vprašanja za nadaljnje raziskave.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:ENRO, demografski podatki, individualne razlike, bralno razumevanje, slovnična presoja, znanje angleškega jezika slovenskih študentov
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:N. M. Slosar
Leto izida:2025
Št. strani:60 str.
PID:20.500.12556/RUL-166610 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:81'1
COBISS.SI-ID:223458563 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.01.2025
Število ogledov:116
Število prenosov:3494
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:The Effect of Demographic Factors and Individual Differences in Determining English L2 Ability of Slovenian Students
Izvleček:
This master's thesis explores the effects of demographic factors and individual differences on English proficiency among Slovenian university students. The researcher utilized data from the ENRO project. The results indicate that gender, age, and year of study do not significantly impact reading comprehension and grammatical knowledge performance. However, motivation was found to have a significant correlation with reading comprehension. Additionally, self-assessed reading knowledge is linked to reading comprehension scores, while self-assessed speaking and reading knowledge are significantly associated with grammar scores. It is worth noting that certain limitations, including sample representativeness and the lack of verification of participants' first language proficiency, exist within the analysis. This thesis sheds light on the effects of demographic factors and individual differences on English proficiency among Slovenian university students, prompting further ideas for research in this field.

Ključne besede:ENRO, demographic factors, individual differences, reading comprehension, grammaticality judgment, English language proficiency of Slovenian students

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj