izpis_h1_title_alt

Strategija prodora na lokalni trg na primeru mednarodnega podjetja Renault Trucks : magistrsko delo
Murn, Matej (Avtor), Lahovnik, Matej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/murn4471.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, avtomobilska industrija, tovorni promet, podjetje, internacionalizacija, strategija, organizacija, primeri, Renault Trucks
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2012
Založnik:[M. Murn]
Št. strani:III, 94, 75 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:658
COBISS.SI-ID:21178854 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:610
Število prenosov:138
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, car industry, freight-traffic, enterprises, internationalization, strategy, organization, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj