Podrobno

Enhancing patient-centricity and innovation in healthcare industry professionals : master's thesis
ID Ignjatovic, Janko (Avtor), ID Svetina Nabergoj, Anja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,37 MB)
MD5: 2FD9C1AEFD948981E2EABF7DB55D0770

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:health services, health care, interpersonal relations, leadership, motivation, emphaty, emotional intelligence, research
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:J. Ignjatović
Leto izida:2024
Št. strani:VIII, 101, 91 str.
PID:20.500.12556/RUL-165554 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.96
COBISS.SI-ID:213923331 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.12.2024
Število ogledov:362
Število prenosov:163
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
IGNJATOVIC, Janko, 2024, Enhancing patient-centricity and innovation in healthcare industry professionals : master’s thesis [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : J. Ignjatović. [Dostopano 17 julij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=165554
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Spodbujanje osredotočenosti na pacienta in inovacij pri zaposlenih v zdravstvu in farmaciji
Ključne besede:zdravstvo, zdravstveno varstvo, medosebni odnosi, vodenje, motiviranje, empatija, čustvena inteligentnost, raziskave

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Concerns of pupil's parents about schooling in the first triennium of primary school and the role of teachers
  2. Identification of the potentially gifted students and their education in the first triad of the elementary school
  3. Realizacija gimnastičnih vsebin v prvem triletju osnovne šole
  4. The identification of creative potential among first cycle primary school learners
  5. Stress and relaxation techniques in the first triade of elementary school
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Spodbujanje čustvene inteligentnosti učencev v prvem izobraževalnem obdobju osnovne šole
  2. Uporaba mikroskopa v prvem triletju osnovne šole
  3. Čustvena inteligentnost skozi perspektivo učiteljev
  4. Verjetnost v prvem triletju osnovne šole
  5. THE ROLE OF SOCIAL ACTIVITIES IN THE FIRST THREE YEAR CYCLE OF PRIMARY SCHOOL

Nazaj