Podrobno

Vzpostavitev spletne trženjske kampanje na primeru izbrane spletne trgovine : magistrsko delo
ID Hovnik, Nika (Avtor), ID Tomat, Luka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (863,30 KB)
MD5: 1CFCE24D2C1344B7FE6C29FBFA8A7102

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, strategija trženja, družbena omrežja, elektronska pošta, oglas, spletna trgovina, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:N. Hovnik
Leto izida:2024
Št. strani:III, 68 str.
PID:20.500.12556/RUL-165529 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:213181187 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.12.2024
Število ogledov:421
Število prenosov:89
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The establishment of an online marketing campaign : the case of a selected e-commerce store
Ključne besede:marketing, electronic marketing, marketing strategy, social networks, electronic mail, advertisement, online shopping, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj