izpis_h1_title_alt

Lokalizacija trženjskih spletnih strani: strategije podjetij in recepcija potrošnikov
ID Erce Zupančič Singh, Nina (Avtor), ID Pisanski Peterlin, Agnes (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,90 MB)
MD5: 7AB083100267F9637226C7288E965BE4

Izvleček
Magistrsko delo obravnava lokalizacijo in kulturno prilagajanje spletnih strani mednarodnih podjetij ciljnim trgom, pri čemer se osredotoča na raziskavo kulturnospecifičnih retoričnih razlik med slovenskimi in angleškimi različicami trženjskih spletnih strani. V okviru raziskave se preverja tudi odziv slovenskih potrošnikov na kulturno prilagojene spletne strani in uspešnost podjetij v svoji lokalizacijski strategiji. V prvem delu magistrskega dela so podrobneje predstavljeni ključni koncepti s področja lokalizacije in kulturni modeli, kot so modeli Hofstedeja, Halla ter Singha in Pereire. Drugi del vključuje analizo spletnih pojavnic korpusa sedemnajstih kulturno prilagojenih spletnih strani šestih mednarodnih podjetij, ki delujejo v Sloveniji, Združenem kraljestvu in Indiji, ter analizo anketnega vprašalnika na vzorcu slovenskih potrošnikov. Magistrsko delo preverja hipotezo, da med slovenskimi in angleškimi trženjskimi spletnimi stranmi obstajajo razlike v retoričnih konvencijah, ki so odraz kulturnih vrednot posameznega tržišča, ter hipotezo, da kulturno prilagojena spletna stran poveča uspešnost in kredibilnost sporočila podjetja ter potrošnika posledično bolj prepriča v nakup oz. uporabo določenega izdelka. Analiza spletnih pojavnic je potrdila, da med spletnimi stranmi prihaja do medkulturnih retoričnih razlik, pri čemer posamezne kulturne dimenzije še posebej izstopajo. Rezultati ankete na vzorcu slovenskih potrošnikov kažejo, da je lokalizacijska strategija izbranega podjetja v splošnem uspešna, vendar kljub temu potrošnikov ne prepriča popolnoma.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:lokalizacija, spletna stran, trženje, kulturne dimenzije
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-163868 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:211675139 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:14.10.2024
Število ogledov:76
Število prenosov:900
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing website localisation: business strategies and consumer reception
Izvleček:
This master's thesis explores the localisation and cultural adaptation of international companies' websites for target markets, with a focus on identifying culture-specific rhetorical differences between Slovenian and English marketing websites. The study also examines how Slovenian consumers respond to culturally adapted websites and evaluates the effectiveness of these companies’ localisation strategies. The first part of the thesis outlines key concepts related to localisation and presents cultural models, including those proposed by Hofstede, Hall and Singh and Pereira. The second part of the thesis includes an analysis of annotated website features from a corpus of seventeen culturally adapted websites belonging to six international companies operating in Slovenia, United Kingdom, and India. Additionally, it includes a survey conducted with a sample of Slovenian consumers. The research tests two primary hypotheses: first, that significant differences in rhetorical conventions exist between Slovenian and English marketing websites, reflecting the cultural values of their respective markets, and second, that culturally adapted websites enhance the effectiveness and credibility of a company’s message, thus increasing consumer purchase intent. The analysis confirmed the presence of intercultural rhetoric differences, with certain cultural dimensions being specifically prominent. Survey results from the Slovenian consumer sample indicate that while companies’ localisation strategies are generally successful, they do not entirely persuade the consumers.

Ključne besede:localisation, website, marketing, cultural dimensions

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj