izpis_h1_title_alt

Politična participacija mladih: vpliv imidža strank in posameznikove družbene participacije na udeležbo na volitvah : diplomsko delo
ID Plut, Lea (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (900,99 KB)
MD5: 0AA2076CAA689F2B76DAA9BF3630ADFC
.savSAV - Priloga, prenos (129,14 KB)
MD5: 054D5CE63F12C176FE18391EC82DC8F6

Izvleček
V zadnjih treh desetletjih se kaže trend upadanja udeležbe na volitvah, predvsem pri mladih je možno zaznati splošno nižjo udeležbo. Na to vplivajo številni dejavniki, ki jih že več desetletij preučujejo raziskovalci na različnih področjih, tako v politični kot marketinški sferi. Namen te diplomske naloge je bil ugotavljanje vplivov omenjenih treh dejavnikov na udeležbo mladih oz. njihovo intenco o udeležbi na volitvah. S pomočjo analize različnih avtorjev, ki delujejo in raziskujejo to tematiko smo izpostavili tri dejavnike. Ti so predstava, ki jo imajo posamezniki o politikih in političnih strankah oz. njihov imidž, družbena omrežja in uporaba teh kanalov med mladimi v namen informiranja in interakcije s politiki in strankami ter širša politična participacija kot so protesti, bojkoti, podpis peticije, članstvo v strankah idr. Empirična raziskava je temeljila na kvantitativni metodi anketnega vprašalnika, ki ga je izpolnilo 228 oseb na področju Slovenije. S pomočjo raziskave smo lahko potrdili, da vsi trije izpostavljeni dejavniki, imidž političnih strank, politična participacija in uporaba družbenih omrežij vplivajo na namero udeležbe na volitvah med mladimi.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:politična participacija, mladi, udeležba na volitvah, imidž političnih strank, družbena omrežja
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:L. Plut
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (51 str.))
PID:20.500.12556/RUL-163161 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:324:321.02-053.81(043.2)
COBISS.SI-ID:210244611 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:03.10.2024
Število ogledov:112
Število prenosov:33
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Political participation of young people: the impact of party image and individual social participation on electoral participation
Izvleček:
Over the last three decades, there has been a downward trend in voter turnout, especially among young people. This is due to a number of factors that have been studied for several decades by researchers in various fields, both in the political and marketing spheres. The aim of this thesis was to determine the impact of these three factors on young people's participation or intention to participate in elections. Through an analysis of various authors working and researching on this topic, we have highlighted three factors. These are the perception or image that individuals have of politicians and political parties, social networks and the use of these channels by young people to inform and interact with politicians and parties, and broader political participation such as protests, boycotts, petition signing, party membership, etc. The empirical research was based on a quantitative questionnaire survey method, which was completed by 228 people from Slovenia. Through the survey, we were able to confirm that all three factors highlighted, the image of political parties, political participation, and the use of social networks, have an impact on young people's intention to participate in elections.

Ključne besede:political participation, young people, electoral participation, image of political parties, social networks

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj