Podrobno

The funding puzzle in adult education for sustainable development : a case study of Slovenia
ID Košmerl, Tadej (Avtor), ID Radovan, Marko (Avtor), ID Makovec Radovan, Danijela (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (258,80 KB)
MD5: EA26457AA8FABC00C4A647158E3C00F1
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.mdpi.com/2071-1050/16/18/8239 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
This study investigates the landscape of public funding for adult education for sustainable development (AESD) in Slovenia, focusing on the distribution, types of funding, and their impact on accessibility and quality. This study employs a mixed methods approach to understand the distribution, types of funding, and their impacts on the accessibility and quality of adult education. Data were collected through an online questionnaire completed by 59 organizations providing non-formal AESD, alongside semi-structured interviews conducted with 12 representatives. Key findings reveal a significant disparity between operational funding and that designated for AESD implementation, with non-governmental organizations (NGOs) emerging as the primary recipients of public funds. Notably, project-based funding predominates, raising concerns about the sustainability of AESD programs due to its typically time-limited nature. Public funding is essential for ensuring program accessibility and quality, as it enables organizations to hire experts and enhance curricula. However, the reliance on project-based grants creates instability, complicating long-term planning and program effectiveness. The study underscores the need for systematic and continuous funding strategies to support AESD, highlighting the importance of a cross-sectoral approach to policymaking. Overall, the research elucidates the intricate relationship between funding distribution, program effectiveness, and the advancement of sustainable development education.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:sustainable development, public funding, education for sustainable development, sustainable development goals, adult education, public organizations
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Geografsko pokritje:Slovenija;
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Datum objave:22.09.2024
Leto izida:2024
Št. strani:Str. 1-17
Številčenje:[issue] 18, [article] 8239
PID:20.500.12556/RUL-162984 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:374
ISSN pri članku:2071-1050
DOI:10.3390/su16188239 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:208558851 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.09.2024
Število ogledov:263
Število prenosov:23
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KOŠMERL, Tadej, RADOVAN, Marko in MAKOVEC RADOVAN, Danijela, 2024, The funding puzzle in adult education for sustainable development : a case study of Slovenia. Sustainability [na spletu]. 2024. Vol. 18, no. 8239, p. 1–17. [Dostopano 26 april 2025]. DOI 10.3390/su16188239. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=162984
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Sustainability
Skrajšan naslov:Sustainability
Založnik:MDPI
ISSN:2071-1050
COBISS.SI-ID:5324897 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trajnostni razvoj, izobraževanje odraslih, javne organizcije, andragogika, javno financiranje, izobraževanje za trajnostni razvoj

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P5-0174
Naslov:Pedagoško-andragoške raziskave - kakovost in vseživljenjskost izobraževanja

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije pri delu v javni upravi
  2. Uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije v visokem šolstvu v času pandemije COVID-19
  3. Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije za spodbujanje gibalnih dejavnosti pri športu
  4. Stališča učiteljev tujih jezikov do uporabe informacijsko-komunikacijskih tehnologij (IKT) pri pouku
  5. Didaktična uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju angleščine v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije na področju srednješolskega izobraževanja
  2. Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije v prvem triletju osnovne šole
  3. Vpliv uporabe informacijsko komunikacijske tehnologije na socialno vedenje učencev
  4. Pogostost uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku geografije v Sloveniji
  5. Uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije (IKT) za poučevanje naravoslovnih predmetov na srednjih šolah Koroške

Nazaj