izpis_h1_title_alt

Vpliv izbranih dejavnikov na zadovoljstvo in lojalnost porabnikov športnih storitev
ID Mejač, Luka (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,19 MB)
MD5: C7556F7F6771B1C99CD309013C9CDE10

Izvleček
Organizacije si že dalj časa prizadevajo za zadovoljstvo in lojalnost porabnikov. Enako velja tudi za ponudnike športnih storitev, ki se zavedajo vseh prednosti, ki jih zadovoljni in lojalni porabniki prinašajo. Ključni dejavnik, ki vpliva na zadovoljstvo porabnikov športnih storitev, je zaznana kakovost storitve. Tvori jo več dimenzij – kakovost osebja, kakovost programa, kakovost prostora in opreme ter končna kakovost. Temelj in predhodnik lojalnosti storitev pa je zadovoljstvo. Cilj naloge je bil preučiti ključne dejavnike zadovoljstva in lojalnosti ter njihov medsebojni vpliv na primeru boksarskega kluba. Po pregledu literature in podobnih analiz sem opravil lastno raziskavo. Ugotavljam, da kakovost storitve v primeru boksarskega kluba pozitivno in relativno močno vpliva na zadovoljstvo porabnikov. Na zadovoljstvo ima večji vpliv kakovost prostora in opreme kot pa kakovost osebja. Vpliva zadovoljstva na lojalnost ne morem potrditi. Ugotavljam pa, da zadovoljstvo močno vpliva na pripravljenost priporočiti boksarski klub svojim bližnjim.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:kakovost storitve, zadovoljstvo, lojalnost, športne storitve, boksarski klub
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-162865 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:28.09.2024
Število ogledov:25
Število prenosov:3
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Factors Affecting Customer Satisfaction and Customer Loyalty towards Sports Providers
Izvleček:
Organizations have long been chasing customer satisfaction and loyalty. Sports providers are no different, as they are aware of all the advantages satisfied and loyal customers bring to them. Main factor affecting satisfaction towards sports providers is service quality. It can be divided to staff quality, program quality, quality of the facilities and equipment and outcome quality. The foundation and precursor of loyalty is satisfaction. The main goal of the thesis is to study the main factors of customer satisfaction and loyalty and their effects towards provider of boxing exercise. After theoretical framework and analysis of similar already conducted studies, I conducted my own study. I conclude that service quality positively and relatively strongly affects customer satisfaction of boxing exercise participants. Quality of facilities and equipment has a greater impact on customer satisfaction than staff quality. I can not confirm the effect of satisfaction on loyalty. However, I conclude that satisfaction has a strong and positive impact on customers' willingness to reccomend boxing exercise providers.

Ključne besede:service quality, customer satisfaction, customer loyalty, sports providers, boxing club

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj