Cilj te raziskave je bil ugotoviti, ali in v kolikšni meri protokol o izobraževanju mladih med Slovenijo in Srbijo vpliva na povečanje identifikacije z EU med srbskimi mladimi. Avtorica so se opirala na transnacionalistično in konstruktivistično razumevanje evropske identitete ter uporabila metode doslej izvedenih raziskav o vplivu projekta Erasmus na promocijo evropske identitete znotraj EU ter izvedli lastno raziskavo. Raziskava je bila izvedena na dva načina: kvantitativno v obliki spletnih vprašalnikov in kvalitativno v obliki poglobljenih in delno strukturiranih intervjujev, da bi ugotovila, ali ima protokol o mednarodni izmenjavi študentov, ki ga je Slovenija podpisala z državami Zahodnega Balkana, tj. Srbijo kot študijo primera, vpliv na promocijo evropske identitete. Ugotovitve kažejo, da kljub temu, da med temi komponentami ni pomembnega vpliva, kot je avtorica sprva predvidevala, obstajajo nekateri kazalniki, ki kažejo na možno povezavo. Avtorica meni, da so ti rezultati verjetno posledica majhnega obsega anketirancev in pozivajo k izvedbi bolj obsežnih raziskav na to temo, ki bi jih podprle slovenske akademske institucije in oblikovalci politik v prihodnosti.
|