izpis_h1_title_alt

Sence v realnem času z WebGPU
ID Mržek, Jure (Avtor), ID Lebar Bajec, Iztok (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,88 MB)
MD5: 66EA4E512FA8720AFF5D97A71AD869BE

Izvleček
Cilj diplomskega dela je prikazati, kako se v grafični knjižnici WebGPU implementira sence. Opisane so tri metode za generiranje senc v realnem času, in sicer metoda ravninskih senc, metoda lepljenja senc in metoda volumetričnih senc. Implementacija uporabi usmerjeno svetlobo, pri vsaki metodi pa je predstavljena tudi rešitev za točkaste luči. Velik poudarek je na metodi volumetričnih senc, saj se njena implementacija v WebGPU najbolj razlikuje od ostalih grafičnih knjižnic. Metode so tudi primerjane med seboj, in sicer na podlagi njihove hitrosti ter njihove natančnosti. Na koncu sledi razprava o tem, v katerih primerih so posamezne metode uporabljene.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:sence, WebGPU, ravninske sence, lepljenje senc, volumetrične sence, računalniška grafika
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-162821 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:214428675 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.09.2024
Število ogledov:155
Število prenosov:797
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Real-time shadows in WebGPU
Izvleček:
The aim of the thesis is to show how to implement shadows in the WebGPU graphics library. Three methods for real-time shadow generation are described, namely the planar shadow method, the shadow mapping method, and the volumetric shadows method. The implementation uses directional light, and for each method, a solution for point light is presented as well. A great emphasis is placed on the volumetric shadow method, as its implementation differs the most from other graphics libraries. The methods are also compared to each other, based on their speed and accuracy. At the end, there is a discussion about the cases in which individual methods are used.

Ključne besede:shadows, WebGPU, planar shadows, shadow mapping, volumetric shadows, computer graphics

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj