izpis_h1_title_alt

Razvoj Gimnazije Celje - Center : diplomsko delo
ID Zeme, Ana (Avtor), ID Balkovec, Bojan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,07 MB)
MD5: BA83B9E6CD50AC34ABD8055A9B3BEB53

Izvleček
Diplomsko delo nam predstavi kako se je razvijala današnja Gimnazija Celje – Center skozi svojih 112 let obstoja, kako sta nanjo vplivali vojni, reforme, spremembe šolstva in druge okoliščine. Na podlagi podatkov najdenih v arhivskih virih in različnih šolskih poročilih je ustvarjen pregled vsakdana njenih dijakov skozi desetletja delovanja šole, kako je potekalo njihovo šolanje, in kakšne so bile možnosti zanje. Izpostavljene so tako podobnosti kot razlike z današnjim šolstvom in dijaki Gimnazije Celje – Center. Skozi zgodovino same šole lahko vidimo odsev splošnih zgodovinskih okoliščin v državi in razmer v šolstvu, še posebej s področja pedagoškega izobraževanja, saj je bila Gimnazija Celje – Center večino svojega obstoja namenjena ravno izobraževanju novega pedagoškega kadra. Končni del diplomske naloge se posveča obšolskim dejavnostim, ki jih je šola izvajala nekoč, in tistim ki jih z dolgo tradicijo izvaja še danes, saj je ravno pestra ponudba izbirnih dejavnosti in mesto za prav vsakega dijaka tisto, kar je Gimnaziji Celje – Center že stoletje v ponos.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:šola, Celje, pedagogika, učiteljišče, pouk, reforma, dijak, učitelj
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:A. Zeme
Leto izida:2024
Št. strani:44 f.
PID:20.500.12556/RUL-162229 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:94:373.5(497.4Celje)
COBISS.SI-ID:208674819 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.09.2024
Število ogledov:139
Število prenosov:953
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The development of Gimnazija Celje - Center
Izvleček:
The thesis presents how Gimnazija Celje – Center has developed through its 112 years of existence, and how it was influenced by war, reform, changes in school systems, and other outer circumstances. An overview of students' everyday life during the decades of the school's existence as well as an overview of their schooling process and possibilities is created based on what I have found among archival material and school reports. The focus lies both on the similarities and differences between students and school systems then and now. Throughout the history of this school, we see a reflection of general historical circumstances in educational systems and our country, especially from the point of view of pedagogical education, as for the majority of its existence Gimnazija Celje – Center has been serving the purpose of educating new teachers. The final part of the thesis focuses on extracurricular activities offered by the school in its previous years, as well as those that continue their long tradition and are still available today, as the wide range of extracurricular activities along with a guaranteed place for every student to find themself is what Gimnazija Celje — Center prides itself on.

Ključne besede:school, Celje, pedagogy, college of education, class, reform, student, teacher

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj