izpis_h1_title_alt

Proces identifikacije ključnih besed v Google Ads oglaševalski kampanji – študija primera : diplomsko delo
ID Dominko, Rok (Avtor), ID Vehovar, Vasja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (868,87 KB)
MD5: 0C244E55FA4C0824CA402107DA7D4EFC

Izvleček
V plačanem iskalnem oglaševanju je identifikacija kakovostnih ključnih besed pomemben dejavnik uspešnosti oglaševalske aktivnosti. Ključne besede določijo, katerim uporabnikom spletnih iskalnikov se bodo oglasi prikazovali. Oglaševalci identificirajo ključne besede prek procesa, ki vsebuje več korakov in v katerem presojajo različne statistične ter vsebinske vidike ključnih besed z namenom uporabe v oglaševalski aktivnosti. Izziv oglaševalcev je, da identificirajo ključne besede, ki bodo vodile do čim več pozitivnih učinkov oglaševanja za najmanj porabljenih denarnih sredstev. Zato je pomembno, da proces zagotovi primerne in kakovostne ključne besede in da je učinkovit. Cilj diplomskega dela je bil proučiti proces identifikacije ključnih besed v Google Ads oglaševalsko kampanjo s poudarkom na iskanju načinov za njegovo izboljšanje. Naredili smo pregled področja identifikacije ključnih besed in izvedli študijo primera konkretnega procesa identifikacije ključnih besed v oglaševalski agenciji. Identificirali smo tri točke možnih izboljšav procesa. Oglaševalci morajo stremeti h kakovostnemu in časovno učinkovitemu spoznavanju s področjem oglaševanja. Pri svojem delu morajo prav tako poznati in uporabljati samodejna orodja za identificiranje ključnih besed. Nazadnje pa morajo izvajati tudi kakovostno in hitro interpretacijo rezultatov oglaševanja z namenom, da lahko čim prej spremenijo sezname ključnih besed in drugih parametrov oglaševanja, če presodijo, da oglaševanje ne dosega pričakovanih učinkov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:ključne besede, plačano iskalno oglaševanje, Google Ads, plačilo po kliku
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:R. Dominko
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (47 str.))
PID:20.500.12556/RUL-161705 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:209763587 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.09.2024
Število ogledov:125
Število prenosov:14
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The process of identifying keywords in a Google Ads advertising campaign – a case study
Izvleček:
In paid search advertising, keyword identification is an important factor in the success of advertising activity. Keywords determine to which search engine users the ads will be displayed. They are identified by advertisers through a multi-step process in which they evaluate various statistical and substantive aspects of keywords with the aim of using them in advertising activity. The challenge for advertisers is to identify keywords that will lead to as many positive advertising effects as possible for the least amount of money spent. Therefore, it is important that the process provides suitable and quality keywords and that the process itself is efficient. The goal of the thesis was to study the process of identifying keywords in a Google Ads advertising campaign, with an emphasis on finding ways to improve it. We made an overview of the field of keyword identification and conducted a case study of a concrete keyword identification process in an advertising agency. We have identified three points of possible process improvement. Advertisers must strive for high-quality and time-efficient familiarization with the field of advertising. In their work, they must also know and use automated tools for identifying keywords. Finally, they must also carry out a high-quality and fast interpretation of the advertising results in order to be able to change the lists of keywords and other advertising parameters as soon as possible if they judge that the advertising is not achieving the expected effects.

Ključne besede:keywords, paid search advertising, Google Ads, pay per click

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj