Podrobno

Dinamično spreminjanje stopnje v računalniški igri s pomočjo generativne nasprotniške nevronske mreže
ID Ćehić, Edin (Avtor), ID Klemenc, Bojan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (13,45 MB)
MD5: F2C33169EC07A27A9DA0779C685ED57D

Izvleček
V zadnjih letih smo priča izjemno hitremu razvoju umetne inteligence v splošni rabi. Specifično nas zanima uporaba umetne inteligence za ustvarjanje. Čeprav mnogi kritizirajo to smer, verjamemo, da je lahko zelo uporabna v prihodnosti, še posebej pri razvoju video iger. Umetna inteligenca, zlasti generativne nevronske mreže, se že uporabljajo za generiranje tekstur in grafik. V naši raziskavi pa smo se osredotočili na uporabo generativnih nasprotniških nevronskih mreže za ustvarjanje nivojev ali svetov v računalniških igrah, ki se dinamično prilagajajo uporabnikovim dejanjem. Uporabili smo odprtokodni klon igre Hill Climb Racing, zasnovan za učenje navidezno inteligentnih agentov. Stopnje smo generirali z našo nevronsko mrežo, jih vstavili v igro in nato prilagajali z uporabo nevronske mreže glede na uspešnost agentov pri reševanju nivojev.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:računalniške igre, generativne nevronske mreže, spodbujevano učenje, generativne nasprotniške mreže
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-161478 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:212275715 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.09.2024
Število ogledov:286
Število prenosov:46
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ĆEHIĆ, Edin, 2024, Dinamično spreminjanje stopnje v računalniški igri s pomočjo generativne nasprotniške nevronske mreže [na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=161478
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Dynamic level modification in a computer game using a generative adversarial neural network
Izvleček:
In recent years, we have witnessed an extremely rapid development of artificial intelligence in general use. Specifically, we are interested in the application of artificial intelligence for generation of art and assets. Although many criticize this direction, we believe it can be very useful in the future, especially in video game development. Artificial intelligence, particularly generative neural networks, is already used for generating textures and graphics. In our research, however, we focused on using generative adversarial neural networks to create levels or worlds in computer games that dynamically adapt to the user's actions. We used an open-source clone of the game Hill Climb Racing, designed for training virtually intelligent agents. We generated levels with our generative neural network, integrated them into the game, and then modified the levels with the neural network based on the agents' performance in solving them.

Ključne besede:computer games, generative neural networks, reinforcement learning, generative adversarial networks

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Izboljšava klasifikacije mamogramov z generiranjem umetnih podatkov in prenosom učenja
  2. Zaznavanje bazena taline pri obločnem navarjanju z žico
  3. Generating ocular images with deep generative models
  4. Navidezno pomerjanje frizur s postopki računalniškega vida
  5. Staranje obrazov s pomočjo globokih generativnih nevronskih mrež
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Ocenjevanje starosti osebe na osnovi digitalnih posnetkov z uporabo konvolucijskih nevronskih mrež
  2. Prepoznavanje jedi iz digitalnih slik s pomočjo konvolucijskih nevronskih mrež
  3. Storitev interaktivnega spremljanja avdiovizualnih vsebin v okolju IPTV

Nazaj