izpis_h1_title_alt

Uporaba družbenih omrežij med slovenskimi knjižničarji za namen profesionalnega razvoja : magistrsko delo
ID Kebe, Naja (Avtor), ID Merčun, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,16 MB)
MD5: 7725CA67CF42A4CD48B209564BDC8DD4

Izvleček
Danes so družbeni mediji in družbena omrežja stalni spremljevalec skoraj vseh. Prednosti, ki jih ta prinašajo, pa lahko iz zasebnega okolja prenesemo tudi v profesionalno sfero. Knjižničarji v tujini se uporabe družbenih omrežij za profesionalne namene že poslužujejo, zato smo v raziskavi želeli ugotoviti, ali je tako tudi v slovenskem okolju. Z anketo, ki smo jo izvedli v maju in juniju 2022 med zaposlenimi knjižničarji v različnih vrstah knjižnic v Sloveniji, smo želeli spoznati, kako slovenski knjižničarji uporabljajo družbena omrežja za namen profesionalnega razvoja, ter raziskati, v kolikšni meri je uporaba družbenih omrežij za potrebe neformalnega izobraževanja ter profesionalnega razvoja v našem okolju sploh prisotna, kakšni so razlogi za uporabo družbenih omrežij za namen profesionalnega razvoja ter katere skupine knjižničarjev jih uporabljajo v večji meri. Odzvalo se je 279 knjižničarjev. Ugotovili smo, da slovenski knjižničarji že prepoznavajo družbena omrežja kot uporabna in pomembna za njihov strokovni razvoj ter jih pogosto tudi uporabljajo. Kar 85 % vprašanih družbena omrežja že uporablja za namen profesionalnega razvoja. Najpogosteje uporabljeno družbeno omrežje v ta namen je Facebook, v raziskavi pa smo obravnavali še Twitter, Pinterest, Instagram, LinkedIn in TikTok. Najpogosteje knjižničarji družbena omrežja uporabljajo za spremljanje aktivnosti knjižnic in društev, za iskanje informacij o dogodkih, spremljanje novosti in trendov v zvezi s stroko ter iskanje primerov dobrih praks.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:knjižnice, družbena omrežja, profesionalni razvoj, knjižničarji, neformalno izobraževanje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:N. Kebe
Leto izida:2024
Št. strani:68 f.
PID:20.500.12556/RUL-161103 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:023.5:004.744.1(497.4)
COBISS.SI-ID:215063043 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.09.2024
Število ogledov:169
Število prenosov:35
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Use of Social Networks among Slovenian Librarians for the Purpose of Professional Development
Izvleček:
Today, social media and social networks have become almost everyone's constant companion. The advantages that social networks bring can also be transferred from the private environment to the professional sphere. Librarians abroad are already using social networks for professional purposes. In our research, conducted in May and June 2022, we wanted to find out whether they are also used by Slovenian librarians. With the survey we conducted among librarians working in different types of libraries in Slovenia, we wanted to find out how they use social networks for the purposes of professional development and to find out to what extent the use of social networks for the needs of informal education and professional development is present in our the environment, what are the reasons for using social networks for the purposes of professional development and which groups of librarians use them to a greater extent. We found that Slovenian librarians already recognize social networks as useful and important for their professional development and often already use them. 279 librarians responded. As many as 85% of respondents already use social networks for the purpose of professional development. The most frequently used social network for this purpose is Facebook, but in the research we also considered Twitter, Pinterest, Instagram, LinkedIn and TikTok. Social networks are most often used, to monitor the activities of libraries and society, to find information about events, to monitor news and trends related to the profession, and to find examples of good practices.

Ključne besede:libraries, social networks, professional development, librarians, informal education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj