izpis_h1_title_alt

Vlačenje lesa navzgor s prilagojenim kmetijskim traktorjem in gozdarskim zgibnim traktorjem na mehki podlagi : diplomsko delo - univerzitetni študij
ID Šmajdek, Bojan (Avtor), ID Košir, Boštjan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,82 MB)
MD5: 149FB61C9D8069093465F4B6BC7D988E
PID: 20.500.12556/rul/a06e0a56-f214-45cd-bac1-1f98e34313dd

Izvleček
V aprilu 2010 se je na območju GE Bohor izvedlo spravilo navzgor s prilagojenim kmetijskim traktorjem Landini Vision 105 in z gozdarskim zgibnim traktorjem Woody 110. Raziskavo se je izvedla z namenom, da se ugotovi poškodbe grajenih prometnic po spravilu lesa in zdrs koles med spravilom lesa.Meritve so se izvajale pri vsakem traktorju posebej z različno velikima tovoroma (~2 m3 in ~4 m3). Ugotavljale so se razlike med uporabo in neuporabo kolesnih verig ter tlakom v pnevmatikah. Pri izmeri globine kolesnic se je ugotovilo, da so globine kolesnic pri prilagojenem kmetijskem traktorju manjšekot pri gozdarskem zgibnem traktorju. Zdrs koles je v tesni povezavi z velikostjo bremena, pri večjem bremenu je večji zdrs koles. Uporaba kolesnih verig zmanjšuje zdrs na kolesu, posledično pa povzročajo večje poškodbe gozdnih prometnic. Pri gozdarskem zgibnem traktorju je bil zdrs pri uporabi kolesnih verig pri obeh bremenih za 5 % manjši, kot pa pri neuporabi verig in pri zmanjšanem tlaku v pnevmatikah.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vlačenje lesa, zdrs koles, poškodbe tal, kolesnice
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Šmajdek]
Leto izida:2011
Št. strani:VIII, 44 str.
PID:20.500.12556/RUL-15991 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:630*3
COBISS.SI-ID:3173286 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1391
Število prenosov:313
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
In the area of GE Bohor in April 2010, skidding up was conducted with adapted agricultural tractor Landini Vision 105 and the skidder Woody 110. The research was conducted in order to determine wheel slip and damage to roads after the harvest of timber. Measurements were performed separately for each tractor load (~ 2 m3 and ~ 4 m3). We assessed the difference between use and non-use of wheel chains and for different tire pressure. Measurements showed, that the rut depths of the adapted agricultural tractor were lower than those of skidder. Wheel slip is closely related to the size of the load, greater load results in increased wheel slip. The use of wheel chains reduces wheel slip but on the contrary causes greater damage to forest roads. Wheel slip was5% lower for both loads with skidder and the use of wheel chains in comparison to reduced tire pressure and non-use of wheel chains.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj