izpis_h1_title_alt

Samopodoba po porodu : diplomsko delo
ID Brinc, Ana (Avtor), ID Živoder, Andreja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (764,73 KB)
MD5: 3C81D885AD2016E8ABA963D46D426942

Izvleček
Diplomsko delo obravnava samopodobo žensk po porodu, pri čemer se osredotoča na preplet identitete in telesne samopodobe ter vpliv družbenih dejavnikov, kot so lepotni ideali in vpliv medijev na percepcijo lastnega telesa. Cilj raziskave je bil razumeti, kateri dejavniki vplivajo na telesno samopodobo mater v poporodnem obdobju in kako medijske podobe idealnih teles vplivajo na njihovo samopodobo. Metodologija raziskave vključuje kvalitativno analizo polstrukturiranih intervjujev z desetimi materami, ki so prvič rodile. Ključne ugotovitve kažejo, da telesno samopodobo mater močno oblikujejo tako notranji dejavniki, kot so telesne spremembe po porodu, kot tudi zunanji, kot so družbeni in medijski pritiski.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:identiteta, samopodoba, telesna samopodoba, nosečnost, poporodno obdobje, mediji
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:A. Brinc
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (80 str.))
PID:20.500.12556/RUL-159885 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.923.2-055.26(043.2)
COBISS.SI-ID:203390723 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:28.07.2024
Število ogledov:158
Število prenosov:55
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Postpartum self-image
Izvleček:
This diploma thesis deals with the self-image of women after childbirth, focusing on the connection between identity and body self-image and the impact of social factors, such as beauty ideals and media influence, on the perception of one's own body. The aim of the study is to understand which factors affect the body self-image of mothers in the postpartum period and how media representations of ideal bodies influence their self-image. The research methodology includes a qualitative analysis of semi-structured interviews with ten first-time mothers. Key findings indicate that mothers' body self-image is significantly shaped by both internal factors, such as physical changes after childbirth, as well as external factors, such as social and media pressures.

Ključne besede:identity, self-image, body image, pregnancy, postpartum period, media

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj