izpis_h1_title_alt

Peer Assessment Between English Language Students at the Tertiary Level: A Case of Peer Assessment in Language in Use Classes at the Department of English, Faculty of Arts, University of Ljubljana
ID Popovič, Ana Veronika (Avtor), ID Sokolov, Cvetka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,58 MB)
MD5: 41D7E48116FD9D0BB160011FD17EFAF9

Izvleček
This thesis focuses on peer assessment, a form of alternative assessment gaining prominence both in terms of its use at various levels of education and as a subject of research. We first provide information about assessment in general, then take a closer look at alternative assessment to provide an overview of the wider context in which peer assessment exists. Next, the thesis overviews the literature and research findings on various aspects of peer assessment: peer feedback, peer feedback literacy, peer assessment in university courses, peer assessment of oral presentations, attitudes to peer assessment, and the reliability and validity of peer assessment. In the empirical part of the thesis, we explore peer assessment of oral presentations in Language in Use courses at the Department of English, Faculty of Arts, University of Ljubljana. We interviewed two teachers who teach Language in Use courses at the Department of English to gain insight into their experiences and observations regarding peer assessment. We learned that they have positive experiences with the assessment method and that they plan to continue using it in their courses. We then followed the peer assessment process in two groups of first-year BA students who participated in peer assessment of oral presentations in the Language in Use I course. Students expressed their opinions on the peer assessment through three questionnaires distributed at different points in the assessment process – the majority of students expressed satisfaction with the peer assessment process, reported that they had a positive attitude to peer assessment, and were willing to participate in peer assessment in the future. The participating students also gave appropriate feedback to their peers.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:assessment, alternative assessment, peer assessment, peer feedback, oral presentations, attitudes of students and teachers.
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-159881 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:203143939 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:28.07.2024
Število ogledov:201
Število prenosov:35
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Medvrstniško ocenjevanje med študenti anglistike na terciarni stopnji: primer medvrstniškega ocenjevanja pri predmetu jezik v rabi na Oddelku za anglistiko in amerikanistiko Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani
Izvleček:
Magistrsko delo se osredotoča na medvrstniško ocenjevanje, obliko alternativnega ocenjevanja, ki postaja vse pomembnejša tako kot učna metoda na različnih ravneh izobraževanja kakor tudi kot predmet raziskovanja. Teoretičnim spoznanjem o ocenjevanju na splošno sledi podrobnejša predstavitev alternativnega ocenjevanje v širšem kontekstu, katerega del je medvrstniško ocenjevanje. Magistrsko delo v nadaljevanju podaja pregled literature in rezultatov raziskav, ki raziskujejo različne vidike medvrstniškega ocenjevanja: povratne informacije vrstnikov, razumevanje povratnih informacij, medvrstniško ocenjevanje na univerzitetni ravni, medvrstniško ocenjevanje ustnih predstavitev, odnos do medvrstniškega ocenjevanja ter zanesljivost in veljavnost medvrstniškega ocenjevanja. Empirični del predstavlja raziskavo medvrstniškega ocenjevanja ustnih predstavitev pri predmetu jezik v rabi na Oddelku za anglistiko in amerikanistiko Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani. Izvedli smo intervju z dvema profesoricama, ki na Oddelku za anglistiko in amerikanistko poučujeta predmet jezik v rabi in uporabljata medvrstniško ocenjevanje, da bi dobili vpogled v njune izkušnje in opažanja o medvrstniškem ocenjevanju. S to metodo ocenjevanja imata pozitivne izkušnje in jo tudi v bodoče nameravata uporabljati pri predmetih, ki jih učita. Nato smo spremljali postopek medvrstniškega ocenjevanja v dveh skupinah študentov prvega letnika dodiplomskega študija, ki so obiskovali predmet jezik v rabi I in so pri predmetu sodelovali pri medvrstniškem ocenjevanju ustnih predstavitev. Svoja mnenja o medvrstniškem ocenjevanju so študenti izrazili v treh vprašalnikih, ki so bili razdeljeni v različnih fazah ocenjevanja – večina študentov je izrazila zadovoljstvo s postopkom izvedbe medvrstniškega ocenjevanja; poročali so, da imajo pozitiven odnos do medvrstniškega ocenjevanja in da so pri medvrstniškem ocenjevanju pripravljeni sodelovati tudi v prihodnje. Raziskava je hkrati pokazala tudi, da dajejo sodelujoči študenti svojim kolegom ustrezne povratne informacije.

Ključne besede:ocenjevanje, alternativno ocenjevanje, medvrstniško ocenjevanje, povratne informacije vrstnikov, ustne predstavitve, pogledi študentov in učiteljev.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj