izpis_h1_title_alt

Pomen neverbalne komunikacije pri delu s strankami v bankah : diplomsko delo
ID Jokić, Željka (Avtor), ID Zupan, Nada (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/jokic4591.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:komunikologija, komuniciranje, poslovno komuniciranje, neverbalno komuniciranje, odnosi s strankami, bančništvo, banke
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Ž. Jokić]
Leto izida:2011
Št. strani:II, 33, 3 str.
PID:20.500.12556/RUL-15961 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:336.71
COBISS.SI-ID:20504550 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1384
Število prenosov:163
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:communicology, communications, business communication, non-verbal communication, customer relationship, banking, banks

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj