izpis_h1_title_alt

Uporabniška izkušnja in dejavniki uspešnosti nakupnega procesa v spletnih trgovinah: analiza konverzij znotraj nakupne košarice v Podjetju X : magistrsko delo
ID Remec, Živa (Avtor), ID Petrovčič, Andraž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,38 MB)
MD5: DC511CB5C41DF4353516EA08BFA65DCB

Izvleček
Magistrsko delo preučuje uporabniško izkušnjo in dejavnike, ki vplivajo na uspešnost nakupnega procesa v spletnih trgovinah, s poudarkom na konverzijah znotraj nakupne košarice in blagajne. Njegov cilj je bil identificirati ključne vidike, ki vplivajo na konverzije, in preučiti razlike glede na vrsto naprave, s katero uporabniki dostopajo do spletne trgovine. Empirična analiza temelji na podatkih Podjetja X, ki so bili zbrani s spletno analitiko v orodju Google Universal Analytics. Rezultati so pokazali, da so za povečanje konverzij v nakupni košarici in blagajni ključni intuitivna navigacija, jasna informacijska struktura, enostavnost uporabe, transparentnost cen, preprostost postopka plačila in varnost ter hitrost nalaganja spletnih strani. Še posebej pa je pomembna optimizacija za zaslone na pametnih telefonih, saj slednja pomaga izboljšati uporabniško izkušnjo in povečati konverzije.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:uporabniška izkušnja, spletna košarica in blagajna, konverzija, uporabniški vmesnik, mobilni prikaz
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Ž. Remec
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (95 str.))
PID:20.500.12556/RUL-159287 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.5:339.13:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:201640195 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.07.2024
Število ogledov:279
Število prenosov:75
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:User experience and success factors in online shopping: analyzing conversions within e-commerce shopping carts - a case study of Company X
Izvleček:
The master's thesis examines user experience and factors influencing the success of the purchasing process in online stores, with a focus on conversions within the shopping cart. The aim was identify key aspects that influence conversions and to explore differences based on the type of device users use to access the online store. The empirical analysis is based on data from Company X, collected through web analytics using Google Universal Analytics. The results showed that key factors for increasing conversions in the shopping cart and checkout are intuitive navigation, clear information structure, ease of use, price transparency, simplicity of the payment process, and website security and loading speed. Optimizing for smartphone screens is particularly important, as it helps improve user experience and increase conversions.

Ključne besede:user experience, online shopping cart and checkout, conversion, user interface, mobile device

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj