izpis_h1_title_alt

Vloga pristanišč in pomorskih poti v kitajskem projektu »En pas, ena cesta« : diplomsko delo
ID Legvart, Rebeka (Avtor), ID Veselič, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,90 MB)
MD5: 81D5A90BD9A2C3B5174B3A5EB39FC665

Izvleček
Diplomska naloga obravnava vlogo pristanišč in pomorskih poti v okviru kitajskega projekta »En pas, ena cesta«, ki velja za enega največjih gospodarsko-političnih projektov Kitajske. Projekt je sestavljen iz dveh osrednjih programov, ki preko kopensko-pomorskih poti povezujeta gospodarsko in trgovinsko področje Azije s partnerskimi državami projekta »En pas, ena cesta«. Glavni cilji projekta »En pas, ena cesta« so preko prometno-gradbene infrastrukture izboljšati gospodarsko stanje Kitajske in partnerskih držav projekta »En pas, ena cesta« ter izboljšati regionalno povezanost držav znotraj samega projekta, ki bo posledično tudi vplivala na izboljšanje trgovinskih odnosov med partnerskimi državami. Glavni temelji programa Pomorske svilne poti 21. stoletja so pomorske poti, po katerih poteka celotna svetovna pomorska trgovina, in pomorska pristanišča, ki predstavljajo zaključne točke omenjenih poti. Za uspešno delovanje tako ogromnega projekta je potrebnih kar nekaj različnih vrst pomorskih pristanišč, ki vplivajo na pretočnost pomorske trgovine in uspešno delovanje celotnega pomorskega omrežja ter navezavo na kopenska omrežja. Pomorska pristanišča programa Pomorska svilna pot 21. stoletja se tako začnejo v obalnih regijah Kitajske in se nadaljujejo skozi obalne regije južne in jugovzhodne Azije, obalne regije Indijskega oceana in Afrike in svojo pot zaključijo v obalnih regijah Evrope, ki Kitajski in njenim ladijskim operaterjem predstavljajo največji interes.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:»En pas, ena cesta«, Pomorska svilna pot 21. stoletja, pristanišča, pomorske poti, Kitajska
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:R. Legvart
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (35 str.))
PID:20.500.12556/RUL-159224 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:3(510)
COBISS.SI-ID:202197507 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.07.2024
Število ogledov:87
Število prenosov:21
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of ports and sea routes in China's »One Belt, One Road« project
Izvleček:
This thesis examines the role of ports and sea routes within China's "One Belt, One Road" project, which is considered one of China's biggest economic and political projects. The project consists of two core programmes linking the economic and trade spheres of Asia to the One Belt, One Road partner countries through land-sea routes. The main objectives of the "One Belt, One Road" project are to improve the economic situation of China and the "One Belt, One Road" partner countries through transport and construction infrastructure, and to improve the regional connectivity of the countries within the project itself, which in turn will also have an impact on improving trade relations between the partner countries. The main cornerstones of the 21st Century Maritime Silk Road are the sea routes along which the entire world's maritime trade takes place and the seaports that are the termination points of these routes. The successful operation of such a huge project requires several different types of seaports, which affect the smooth flow of maritime trade and the successful functioning of the entire maritime network and its links to land-based networks. The maritime ports of the 21st Century Maritime Silk Road programme thus start in the coastal regions of China and continue through the coastal regions of South and South-East Asia, the coastal regions of the Indian Ocean and Africa, and end in the coastal regions of Europe, which are of the greatest interest to China and its shipping operators.

Ključne besede:"One Belt, One Road", 21st Century Maritime Silk Road, ports, sea routes, China

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj