izpis_h1_title_alt

Hibridna metoda za razvoj prepričljivega vedenja agentov v videoigrah
ID Simonič, Arne (Avtor), ID Pesek, Matevž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,82 MB)
MD5: 3968D4AFBDB347D5B31C0C66A414E453

Izvleček
V industriji računalniških iger smo bili v zadnjem desetletju priča napredkom v računalniški grafiki, zvočni produkciji in količini uporabniških vsebin, za razvoj vedenja agentov v video igrah pa se še vedno uporabljajo tradicionalne metode, ki so v industriji prisotne že od samega začetka. Za ohranjanje rasti industrije in zadovoljstva končnih uporabnikov morajo v prihodnosti inovacije prodreti tudi na druga področja znotraj industrije. Naslednje generacije video iger ne bodo več zaznamovale višje resolucije tekstur, temveč realistično avtonomno vedenje agentov, ki bodo zmožni učenja in prilagajanja dani situaciji. V magistrskem delu predstavimo novo hibridno metodo za razvoj prepričljivega vedenja agentov v video igrah in jo primerjamo z obstoječimi pristopi. Metodo smo osnovali na podlagi vedenjskih dreves, končnih avtomatov in metode spodbujevalnega učenja Q-learning. V predstavljeni hibridni metodi združimo prednosti naštetih pristopov in hkrati odpravimo nekatere slabosti. Prepričljivost nove metode ovrednotimo s pomočjo vprašalnika, njeno učinkovitost in ustreznost pa primerjamo z uveljavljenimi pristopi razvoja vedenja inteligentnih agentov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:računalniške igre, inteligentni agenti, prepričljivost vedenja, spodbujevalno učenje, odločitvena drevesa, končni avtomati
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-158698 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:201583363 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.06.2024
Število ogledov:118
Število prenosov:47
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Hybrid method for implementing believable agent behaviour in video games
Izvleček:
Over the last decade, the video game industry has witnessed advancements in computer graphics, sound production and the quantitiy of available content. However, the development of agent behaviour in video games still relies on traditional methods that have been present in the industry since its very inception. To sustain the industry's growth and meet end-user satisfaction requirements in the future, innovations must also be introduced in other areas within the industry. The next generation of video games will no longer be marked by higher texture resolutions, but by realistic autonomous behaviour of agents, capable of learning and adapting to given situations. In this master's thesis we present a new hybrid method for developing believable agent behaviour in video games and compare it with existing approaches. We based the method on behaviour trees, finite state machines, and the reinforcement learning method Q-learning. The presented hybrid method combines the advantages of the listed approaches while addressing some of their weaknesses. We evaluate the behaviour believability of the new method using a questionnaire, and compare its efficiency and suitability with established approaches to developing intelligent agent behaviour.

Ključne besede:video games, intelligent agents, behaviour believability, reinforcement learning, decision trees, finite-state machines

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj