izpis_h1_title_alt

Učinkovitost spletnega oglaševanja pri uporabi vedenjskega ciljanja uporabnikov : diplomsko delo
ID Struna, Simon (Avtor), ID Bosnić, Zoran (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (841,97 KB)
MD5: 0AF643E82615711BDCA54D49B487A148

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:oglaševanje, vedenjsko ciljanje, oglasi, gručenje, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:S. Struna
Leto izida:2014
Št. strani:51 str.
PID:20.500.12556/RUL-158127 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.738.1:659.1(043.2)
COBISS.SI-ID:1536163523 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.05.2024
Število ogledov:75
Število prenosov:8
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Efficiency of web advertising with behavioral targeting of users
Ključne besede:advertising, behavioural targeting, ads, clustering, computer science, diploma

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj