izpis_h1_title_alt

Trendi iskanja informacij preko digitalnih medijskih kanalov in učinek izbranih besed na odziv potrošnika : diplomsko delo
ID Vidmar, Emanuel (Avtor), ID Guid, Matej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,61 MB)
MD5: A2CFA968771690F1754E5E93577BC5DE

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:iskanje informacij, digitalni mediji, potrošniške navade, proces odločanja, digitalne vsebine, spletni iskalniki, marketinške besede, blagovne znamke, računalniške novice, računalništvo, visokošolski strokovni študij, računalništvo in informatika, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:E. Vidmar
Leto izida:2014
Št. strani:68 str.
PID:20.500.12556/RUL-157983 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.775:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:1536024771 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.05.2024
Število ogledov:93
Število prenosov:9
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:search for information, digital media, consumer habits, decision process, digital content, web search engines, marketing words, trademarks, computer news, computer science, computer and information science, diploma

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj