Podrobno

Potrošnja vode v plastenkah in njen vpliv na okolje : diplomsko delo
ID Likar, Eva (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/likar1019.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:brezalkoholne pijače, voda, trženje, varstvo okolja, recikliranje, odpadni material, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Likar]
Leto izida:2011
Št. strani:II, 26, 17 str.
PID:20.500.12556/RUL-15683 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:20376294 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2257
Število prenosov:318
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
LIKAR, Eva, 2011, Potrošnja vode v plastenkah in njen vpliv na okolje : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : E. Likar. [Dostopano 23 marec 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/likar1019.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:non-alcoholic beverages, water, marketing, environmental protection, recycling, waste material, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Environmental corporate social responsibility: the case of Krško Nuclear Power Plant
  2. Corporate social responsibility: the case of Ernst &Young
  3. Analiza družbene odgovornosti podjetja BTC
  4. Družbena odgovornost vodilnih podjetij
  5. Družbena odgovornost skupine Kolektor
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY WITHIN THE PUBLIC RELATIONS IN THE CASE OF SIMOBIL
  2. Corporate social responsibility in the mass communication dealing with environmental theme
  3. Compliance of the statement on non-financial operations with the company's policy in the case of Telekom Slovenije, join stock company
  4. Social responsibility of multinational companies
  5. Social responsibility of enterprises business

Nazaj