Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Srednješolsko izobraževanje v informacijski dobi : magistrska naloga
ID
Puppis, Sašo
(
Avtor
),
ID
Solina, Franc
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Bavec, Cene
(
Komentor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,31 MB)
MD5: E020AC3A0FDC114798337BC0B916D2CD
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
izobraževanje
,
srednje šole
,
informacijska doba
,
e-izobraževanje
,
prednosti
,
slabosti
,
učitelji
,
vizije
,
računalništvo
,
magisteriji
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
S. Puppis
Leto izida:
2005
Št. strani:
[117] str.
PID:
20.500.12556/RUL-156488
UDK:
004.9
COBISS.SI-ID:
4687444
Datum objave v RUL:
26.05.2024
Število ogledov:
395
Število prenosov:
50
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PUPPIS, Sašo, 2005,
Srednješolsko izobraževanje v informacijski dobi : magistrska naloga
[na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : S. Puppis. [Dostopano 8 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=156488
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Vloga in pomen srednješolskega izobraževanja v Sloveniji
Funkcionalne regije srednješolskega izobraževanja v Sloveniji
Priložnosti in izzivi za učitelje kemije v informacijski dobi
Pedagoški delavci in stres
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Računalniška in internetna pismenost učiteljev slovenskih srednjih strokovnih in poklicno-tehniških šol
Izobraževalni uspeh in socialno vključevanje učencev s posebnimi potrebami v osnovnošolskem in srednješolskem izobraževanju v Sloveniji
Pomen informacijske tehnologije na srednjih šolah
Slovenski učni načrt za predmet likovna umetnost v gimnazijskem programu v primerjavi s podobnimi dokumenti evropskih držav
Prednosti in slabosti učenja in poučevanja s pomočjo spletne učilnice v tretjem razredu osnovne šole
Nazaj