izpis_h1_title_alt

Strategije starševskega posredovanja in njihova vloga pri seznanjenosti staršev o negativnih spletnih izkušnjah mladostnikov
ID Rakinić, Kristina (Author)

.pdfPDF - Presentation file, Download (372,29 KB)
MD5: C2EE3C894FF97382ADEB376409EC7E62

Abstract
Raziskava, izvedena na reprezentativnem vzorcu nemških mladostnikov, proučuje seznanjenost staršev o negativnih spletnih izkušnjah njihovih otrok, pri čemer se osredini na vlogo starševskih strategij posredovanja. V raziskavo je bilo vključenih 710 mladostnikov in njihovih staršev. Starši so relativno dobro seznanjeni z negativnimi izkušnjami, četudi podcenjujejo izkušnje otrok, povezane s spolno vsebino. Starost mladostnikov je negativni napovednik seznanjenosti staršev, medtem ko je aktivno posredovanje pozitivni. Zaznave mladostnikov o aktivnem posredovanju staršev igrajo pomembno vlogo pri napovedovanju seznanjenosti staršev. Naši rezultati osvetljujejo osrednjo vlogo zaznav mladostnikov pri seznanjenosti staršev o negativnih spletnih izkušnjah njihovih otrok.

Language:Slovenian
Keywords:negativne izkušnje, strategije posredovanja, zaznave mladostnikov, aktivno posredovanje
Work type:Article
Typology:1.01 - Original Scientific Article
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Publication status:Published
Publication date:01.01.2024
Year:2024
Number of pages:Str. 115-131, 243-244
Numbering:Letn. 61, št. 1
PID:20.500.12556/RUL-156077 This link opens in a new window
UDC:316.362.1-055.52-055.62[:004.738.5]
ISSN on article:0040-3598
DOI:10.51936/tip.61.1.115 This link opens in a new window
COBISS.SI-ID:193689091 This link opens in a new window
Publication date in RUL:07.05.2024
Views:62
Downloads:4
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Record is a part of a journal

Title:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Shortened title:Teor. praksa
Publisher:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 This link opens in a new window

Secondary language

Language:English
Title:Parental mediation strategies and their role in parental knowledge of adolescents’ negative online experiences
Abstract:
This article examines parental knowledge of negative online experiences among adolescents, focusing on mediation strategies within a representative German sample. Analysing data from 710 adolescents and their parents, the results show that parents have a relatively high level of knowledge, although they mostly underestimate experiences related to sexual content. Adolescents’ age was a negative predictor of parental knowledge, whereas active mediation was a positive predictor. Importantly, adolescents’ perceptions of their parents’ active mediation positively predicted parental knowledge. This highlights the central role of adolescents’ perspectives in shaping parents’ knowledge of their children’s negative online encounters.

Keywords:negative experiences, mediation strategies, adolescents’ perceptions, active mediation

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back