izpis_h1_title_alt

Strategije starševskega posredovanja in njihova vloga pri seznanjenosti staršev o negativnih spletnih izkušnjah mladostnikov
ID Rakinić, Kristina (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (372,29 KB)
MD5: C2EE3C894FF97382ADEB376409EC7E62

Izvleček
Raziskava, izvedena na reprezentativnem vzorcu nemških mladostnikov, proučuje seznanjenost staršev o negativnih spletnih izkušnjah njihovih otrok, pri čemer se osredini na vlogo starševskih strategij posredovanja. V raziskavo je bilo vključenih 710 mladostnikov in njihovih staršev. Starši so relativno dobro seznanjeni z negativnimi izkušnjami, četudi podcenjujejo izkušnje otrok, povezane s spolno vsebino. Starost mladostnikov je negativni napovednik seznanjenosti staršev, medtem ko je aktivno posredovanje pozitivni. Zaznave mladostnikov o aktivnem posredovanju staršev igrajo pomembno vlogo pri napovedovanju seznanjenosti staršev. Naši rezultati osvetljujejo osrednjo vlogo zaznav mladostnikov pri seznanjenosti staršev o negativnih spletnih izkušnjah njihovih otrok.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:negativne izkušnje, strategije posredovanja, zaznave mladostnikov, aktivno posredovanje
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Status publikacije:Objavljeno
Datum objave:01.01.2024
Leto izida:2024
Št. strani:Str. 115-131, 243-244
Številčenje:Letn. 61, št. 1
PID:20.500.12556/RUL-156077 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.362.1-055.52-055.62[:004.738.5]
ISSN pri članku:0040-3598
DOI:10.51936/tip.61.1.115 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:193689091 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.05.2024
Število ogledov:79
Število prenosov:4
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Parental mediation strategies and their role in parental knowledge of adolescents’ negative online experiences
Izvleček:
This article examines parental knowledge of negative online experiences among adolescents, focusing on mediation strategies within a representative German sample. Analysing data from 710 adolescents and their parents, the results show that parents have a relatively high level of knowledge, although they mostly underestimate experiences related to sexual content. Adolescents’ age was a negative predictor of parental knowledge, whereas active mediation was a positive predictor. Importantly, adolescents’ perceptions of their parents’ active mediation positively predicted parental knowledge. This highlights the central role of adolescents’ perspectives in shaping parents’ knowledge of their children’s negative online encounters.

Ključne besede:negative experiences, mediation strategies, adolescents’ perceptions, active mediation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj