izpis_h1_title_alt

Napomene o interpretaciji dječje književnosti u školi
ID Hranjec, Stjepan (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (75,21 KB)
MD5: D97B00A598ABDBCBDD5B665ACF7EFD50
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-25/ Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Hrvaški jezik
Ključne besede:mladinska književnost, otroška književnost, osnovne šole, literarna interpretacija, literarna recepcija, komunikacija, komunikacijski proces, funkcija književnosti, književno sporočilo, primernost
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2008
Št. strani:Str. 447-454
PID:20.500.12556/RUL-155079 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.31.016:003-028.31
COBISS.SI-ID:72065122 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.03.2024
Število ogledov:59
Število prenosov:0
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Književnost v izobraževanju - cilji, vsebine, metode
Uredniki:Boža Krakar-Vogel
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Filozofska fakulteta, Oddelek za slovenistiko, Center za slovenščino kot drugi/tuji jezik
Leto izida:2008
ISBN:978-961-237-263-7
COBISS.SI-ID:242242304 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:25
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Članek predstavlja bistvena vprašanja interpretacije književnosti v osnovni šoli: govorimo o tem, da je interpretacija "vrednotenjski odgovor", ter hkrati tudi dvosmerni komunikacijski in interdisciplinarni proces. Na kakovost interpretacije vplivajo tudi zasnova izobraževalnega programa ter izbor besedil za šolsko in obvezno domače branje, pri čemer se odpira predvsem problem tabuiziranih tem. Ker je književno delo nastalo v nekem konkretnem literarnozgodovinskem obdobju, to prav tako vpliva na razumevanje besedila. Vsi našteti elementi pa so vendarle podrejeni osnovnemu dejstvu, da je šolska interpretacija spoznavni proces, katerega glavni namen je prebuditi čustveni svet mladega bralca, ki prispeva k njegovemu vsestranskemu razvoju.

Ključne besede:TITLE:This paper points to some important issues relating to the interpretation of literature in primary school: interpretation is an "evaluated response", but is at the same time a two-way communicative and interdisciplinary process whose quality is influenced by the nature of the syllabus and the selection of texts for required reading, which raises the issue of "taboo" themes. Moreover, it should be taken into account that each literary work is written in a specific period, which influences "understanding" of the text. However, all these elements are secondary to the basic fact that school interpretation is a cognitive process, but its primary purpose is to stir the emotional world of young readers, contributing to their all-round development./KEYWORDS:youth literature, literature for children, primary schools, interpretation for literature, reception of literature, communication, communicative process, function of literature, message of literature, suitability

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj