izpis_h1_title_alt

Kdo se boji literature? : Književna didaktika pri študiju tujega jezika
ID Samide, Irena (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (83,78 KB)
MD5: 5744ACBE1188616EE1C054255E0B9117
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-25/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Če lahko za didaktiko poučevanja tujega jezika trdimo, da se je trdno zasidrala tako v študijskih programih kot v zavesti vseh akterjev izobraževalnega sistema, pa si mora literarna didaktika, zalsti kadar gre za drugi tuji jezik, tako mesto šele izboriti. Prispevek izhaja iz prepričanja, da so literarna besedila integralni del pouka (drugega) tujega jezika, pri čemer so v ospredju estetski vidiki in obravnavanje književnosti kot književnosti, in ne reduciranje književnih besedil zgolj na njihove jezikovne,slovnične ali vsebinske komponente. Eden glavnih razlogov za občutno nelagodje in negotovost pri obravnavanjnu tujejezičnih književnih besedil pri pouku so nezadostne kompetence učiteljev, zato je izjemno pomembno, da v študij tujega jezika vključujemo tudi didaktiko poučevanja književnosti. Prispevek predstavlja nekaj modelov, s pomočjo katerih lahko na univerzitetni ravni učinkovito razvijamo ustrezne kompetence študentov in študentk, bodočih učiteljev in učiteljic.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:literarna didaktika, jezikovni pouk, tuji jeziki, pouk tujih jezikov, kompetence učiteljev, visokošolsko izobraževanje, književnost
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2008
Št. strani:Str. 325-333
PID:20.500.12556/RUL-154691 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:82:371.51.016:81'243
COBISS.SI-ID:47660386 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.02.2024
Število ogledov:119
Število prenosov:4
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Književnost v izobraževanju - cilji, vsebine, metode
Uredniki:Boža Krakar-Vogel
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Filozofska fakulteta, Oddelek za slovenistiko, Center za slovenščino kot drugi/tuji jezik
Leto izida:2008
ISBN:978-961-237-263-7
COBISS.SI-ID:242242304 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:25
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The paper discusses the role of literature in the foreign language classroom. Whereas different methods of foreign language teaching have become an integralpart of graduate programmes, reading and discussing literary texts in the foreign language classroom are far from being a norm. Out of the conviction that literary texts are an integral part of teaching a (second) foreign language, the author pleads for the exposure of the texts' aesthetic criteria without reducing them to their linguistic, grammatical or lexical component. One of the most important reasons for unease and uncertainty in dealing with literary texts in the classroom are teachers' inadequate competences, which is why it is so very important that the study of a foreign language also offers methods for teaching literature in the foreign language classroom. Tha paper discusses some models which could be useful for developing the literay competence of university students studying to be teachers.

Ključne besede:literary texts in the foreign language classroom, language teaching, foreign languages, foreign language teaching, literary texts, literary awareness, teacher competences, higher education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj