Podrobno

Analiza medgeneracijskih pogledov na zaupanje vplivnežem : skupinsko magistrsko delo
ID Lovšin, Urška (Avtor), ID Vrščaj, Teja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (5,41 MB)
MD5: C8F2134494FA8A6651E24EDAB4B878FC

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, družbena omrežja, vplivneži, zaupanje, medgeneracijske razlike, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:U. Lovšin, T. Vrščaj
Leto izida:2023
Št. strani:IV, 112, 60 str.
PID:20.500.12556/RUL-154646 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:179317763 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.02.2024
Število ogledov:867
Število prenosov:66
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
LOVŠIN, Urška in VRŠČAJ, Teja, 2023, Analiza medgeneracijskih pogledov na zaupanje vplivnežem : skupinsko magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : U. Lovšin, T. Vrščaj. [Dostopano 17 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=154646
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of cross-generational views on trust in influencers
Ključne besede:marketing, electronic marketing, social networks, influencers, trust, generation gap, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Mnenje slovenskih uporabnikov Instagrama o družbeni odgovornosti spletnih vplivnežev
  2. Ustvarjanje vrednosti v modni industriji s pomočjo vplivnežev
  3. Uspešnost oglaševanja na družbenih omrežjih
  4. Priložnosti virtualne in obogatene resničnosti pri trženju blagovnih znamk
  5. Umeščanje izdelkov v družbene medije
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Uporaba družbenih omrežij za širjenje prepoznavnosti mladih podjetnikov
  2. Kriza slovenskega založništva

Nazaj