Podrobno

Value creation in fashion industry through influencer marketing : master's thesis
ID Pejić, Sašo (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/pejic5143-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, textile industry, brands, value, electronic marketing, social networks, influencers
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Pejić]
Leto izida:2023
Št. strani:IV, 54, 16 str.
PID:20.500.12556/RUL-153888 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:171329283 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.01.2024
Število ogledov:1026
Število prenosov:53
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PEJIĆ, Sašo, 2023, Value creation in fashion industry through influencer marketing : master’s thesis [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : S. Pejić. [Dostopano 15 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/pejic5143-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Ustvarjanje vrednosti v modni industriji s pomočjo vplivnežev
Ključne besede:trženje, tekstilna industrija, blagovne znamke, vrednost, elektronsko trženje, družbena omrežja, vplivneži

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. ǂAn ǂanalysis of cross-generational views on trust in influencers
  2. Value creation in fashion industry through influencer marketing
  3. Consumers brand engagement in social media
  4. Product placement in social media
  5. ǂThe ǂopportunities of virtual and augmented reality in brand marketing
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Uporaba družbenih omrežij za širjenje prepoznavnosti mladih podjetnikov
  2. Kriza slovenskega založništva
  3. Social media entrepreneurs

Nazaj