izpis_h1_title_alt

Avtomatsko prepoznavanje sorodnih šahovskih motivov v končnicah
ID MEDVED, ŽIGA (Avtor), ID Guid, Matej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,60 MB)
MD5: 97583375EC70FC0883D42BFF43DEE615

Izvleček
Iskanje podobnih šahovskih motivov v končnicah je problem, s katerim se pogosto srečujejo šahovski trenerji pri sestavi personaliziranega treninga za svoje učence. Iskanje takšnih motivov pogosto zahteva veliko časa, saj je pregledovanje in analiziranje celotnih partij zamuden proces. Pristop, ki smo ga uvedli, uporablja statične, dinamične in hevristične lastnosti šahovske pozicije, s pomočjo katerih smo tekstovno opisovali pozicije. Po generiranih opisih smo nato z metodami informacijskega poizvedovanja učinkovito iskali ter identificirali podobne pozicije. Metode smo nato še integrirali v strežniško arhitekturo, da smo izboljšali in olajšali uporabniško izkušnjo. Delovanje in učinkovitost sistema smo potrdili z eksperimentom v obliki ankete, ki so jo izpolnili šahisti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:pridobivanje informacij, šah, šahovske končnice, analiza besedil, šahovski motivi, umetna inteligenca, mikrostoritve
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-153478 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:181871619 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.01.2024
Število ogledov:439
Število prenosov:43
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Automatic recognition of related chess motifs in endgames
Izvleček:
Finding similar chess motifs in the endgames is a problem that chess coaches are often confronted with when designing personalised training for their students. Finding such motifs is often time-consuming, as reviewing and analysing entire games is a time-consuming process. The approach we have introduced uses static, dynamic and heuristic properties of a chess position to textually describe the positions. Following the generated descriptions, we then used information retrieval methods to efficiently search for and identify similar positions. The methods were then further integrated into the server architecture to improve and facilitate the user experience. We validated the performance and efficiency of the system through an experiment in the form of a survey completed by chess players.

Ključne besede:information retrieval, chess, chess endgames, text analysis, chess motifs, artificial intelligence, microservices

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj