izpis_h1_title_alt

Obdelava Župančičevih Mehurčkov v predšolskem obdobju : diplomsko delo
ID Tomažin, Manca (Avtor), ID Blažič, Milena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,51 MB)
MD5: A066AB3E1434CBEC0F57DFB6A6AF9B91

Izvleček
Ker smo prek izkušenj ugotovili, da vzgojitelji malokdaj posegajo po obravnavi otroške poezije, smo se odločili, da obravnavo poezije ponesemo v vrtec. S skupino štiriindvajsetih predšolskih otrok, starih med pet in šest let, smo obravnavali pet pesmi in pet ugank iz Župančičeve zbirke Mehurčki in jih povezali s tematiko vesolja. Večina otrok zbirke prej ni poznala, zato so z zanimanjem odkrivali in spoznavali izbrano poezijo. Zbrane podatke smo z deskriptivno metodo opazovanja analizirali in ugotovili, da so se pesmi otrokom zdele zanimive, hkrati pa so ob njih spoznavali vesolje in se nad njim navdušili.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:predšolsko obdobje, otroške pesmi, interpretacija, Oton Župančič
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:M. Tomažin
Leto izida:2023
Št. strani:31 str.
PID:20.500.12556/RUL-153386 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:179269891 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:29.12.2023
Število ogledov:325
Število prenosov:19
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Addressing the Content of Župančič's
Izvleček:
We experienced that preschool teachers do not include poetry very often in their preschool curriculum, so we decided to include some poetry into preschool activities. In the group of twenty-four children, between the ages of five and six, we read and interpreted five poems and five word puzzles from poetry collection for children Mehurčki, and incorporated them in space theme. Most children were not familiar with poems and were interested to learn about them. With descriptive method of observation, we learned that children liked poems and thought they were interesting, and they got new knowledge about space with the help of poems.

Ključne besede:preschool period, children's poems, interpretation, Oton Župančič

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj