izpis_h1_title_alt

Uresničevanje ciljev pouka književnosti v svetu družbenih omrežij
ID Kerneža, Maja (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (937,95 KB)
MD5: 4230F81E6A9EE24CC173021BB01F97E8
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://ebooks.uni-lj.si/ZalozbaUL/catalog/book/441 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V šolski prostor v zadnjih letih vedno hitreje prodira sodobna tehnologija. Učna okolja se spreminjajo v inovativna učna okolja, ki v izobraževanje vnašajo nove možnosti in priložnosti. Ena od teh je tudi uporaba družbenih omrežij pri pouku, ki se kažejo kot uspešna pri razvijanju kognitivnih spretnosti učencev, sodelovalnega okolja in podobno, nekaj študij pa je predmetno bolj specifičnih. Na podlagi poročil učiteljev, znanstvenikov, lastnih izkušenj in idej v prispevku podajamo predloge za uporabo družbenih omrežij pri pouku književnosti. Na podlagi pregleda literature zaključujemo, da je vključevanje družbenih omrežij v pouk književnosti smiselno, a le če učitelj dejavnosti načrtuje v skladu z digitalno pismenostjo učencev, upošteva njihova zanimanja in pri načrtovanju dejavnosti zagotovi varovanje zasebnosti in splošne spletne varnosti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:družbena omrežja, družbeni mediji, inovativna učna okolja, književnost, pouk književnosti
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2023
Št. strani:Str. 59-66
PID:20.500.12556/RUL-152177 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091.3:82:316.472.4
DOI:10.4312/SSJLK.59.59-66 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:156822275 Povezava se odpre v novem oknu
Avtorske pravice:
Licenca navedena na pristajalni strani zbornika.
Datum objave v RUL:09.11.2023
Število ogledov:214
Število prenosov:15
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:59. seminar slovenskega jezika, literature in kulture : Slovenski jezik, literatura, kultura in digitalni svet(ovi)
Uredniki:Jerica Vogel
Kraj izida:V Ljubljani
Založnik:Založba Univerze
Leto izida:2023
ISBN:978-961-297-129-8
COBISS.SI-ID:154766339 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:ǂZbirka ǂSeminar slovenskega jezika, literature in kulture
ISSN zbirke:2386-0561

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
State-of-the-art technology has been increasingly penetrating schools in recent years. Learning environments are turning into innovative learning environments that introduce new options and opportunities to education, including the use of social networks in school instruction. Social networks have proven successful in developing students’ cognitive skills, a collaborative environment, and so on, while some research on this issue has been more subject-specific. Proceeding from reports by teachers and scholars, and the author’s own experience and ideas, this article presents proposals for using social networks in literature instruction. Based on a literature review, it can be concluded that it makes sense to incorporate social networks in literature instruction, but only if teachers plan activities in line with their students’ digital literacy, take their interests into account, and, while planning their classes, ensure that privacy protection and general online safety are provided for.

Ključne besede:social networks, social media, innovative learning environments, literature, literature instruction

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj