izpis_h1_title_alt

Pouk materinščine in jezikoslovje
ID Trobevšek, Marko (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (66,14 KB)
MD5: AEEFA3A8E21833B51B08875AF1857C44
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-28/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Prispevek se ukvarja s poučevanjem slovnice, ki v zadnjih desetletjih zaseda pomembno mesto v učnih načrtih predmeta slovenščina. Avtor se zavzema za manj pouka slovnice in sploh jezikovne teorije ter predlaga, da bi že pri načrtovanju pouka materinščine odločilno vlogo dobili učitelji. Zagovarja več praktičnih dejavnosti pri pouku, kar utemeljuje zgodovinsko in z učiteljskimi izkušnjami.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, materinščina, jezikovna didaktika, slovnica, jezikovna teorija, poučevanje, deskriptivnost
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2009
Št. strani:Str. 379-384
PID:20.500.12556/RUL-151919 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.016:811.163.6'242'36
COBISS.SI-ID:45415266 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.10.2023
Število ogledov:182
Število prenosov:11
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Infrastruktura slovenščine in slovenistike
Uredniki:Marko Stabej
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2009
ISBN:978-961-237-333-7
COBISS.SI-ID:248431360 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:28

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The paper focuses on the teaching of grammar, which has in the last few decades played an important role in the mother-tongue curricula of Slovene schools. The author calls for less grammar teaching and language theory in general, and recommends that teachers play a decisive role in the planning of first-language teaching. He argues for a more practical approach, justifying this with historical arguments and teachersć first-hand experience.

Ključne besede:mother-tongue, teaching, grammar, theory, descriptivism

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj