izpis_h1_title_alt

Zadovoljstvo zaposlenih na CSD Ljubljana : diplomsko delo
ID Mihalič, Luka (Avtor), ID Umek, Lan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,05 MB)
MD5: C9A11A1D355759CB239A67310A2C4290

Izvleček
Zaposleni predstavljajo ključni del vsake organizacije, zato je razumevanje njihovega zadovoljstva in motivacije ključno za uspeh in učinkovitost, kar je osrednja tema tega diplomskega dela, ki se osredotoča na analizo zadovoljstva zaposlenih na Centru za socialno delo Ljubljana. V ta namen smo se odločili izvesti raziskavo, katere cilj je bil preučiti zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu in raziskati dejavnike, ki najbolj vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih. V teoretičnem delu diplomskega dela smo na samem začetku podrobno opisali samo organizacijo, nato bomo opisali koncept zadovoljstva in predstavili samo vlogo in pomen zadovoljstva zaposlenih, identificirali ključne dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih, ter proučili motivacijske teorije. V empiričnem delu bomo predstavili in analizirali rezultate, ki smo jih pridobili na podlagi anketne raziskave. Preverili bomo tudi postavljene hipoteze in podali smernice za morebitne izboljšave. Raziskava je pokazala, da so zaposleni v že omenjeni organizaciji v grobem zadovoljni z delom. Med najbolje ocenjene dejavnike zadovoljstva so zaposleni uvrstili odnose z vodstvom, najmanj pa so zaposleni zadovoljni s plačo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva zaposlenih, motivacija, zadovoljstvo, uspešnost
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Mihalič]
Leto izida:2023
Št. strani:IX, 41 str.
PID:20.500.12556/RUL-151018 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:331.101.32:364-3:061.1(497.4Ljubljana)(043.2)
COBISS.SI-ID:168075267 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.09.2023
Število ogledov:648
Število prenosov:196
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of employee staistfaction at CSD Ljubljana
Izvleček:
Employees represent a key component of any organization, making understanding their satisfaction and motivation crucial for success and efficiency. This is the central theme of this thesis, focusing on the analysis of employee satisfaction at the Social Work Center Ljubljana. To achieve this goal, I decided to conduct a study aimed at examining employee satisfaction in the workplace and exploring the factors that most influence employee satisfaction. In the theoretical part of the thesis, I will begin by providing a detailed description of the organization. Subsequently, I will describe the concept of satisfaction, present the role and significance of employee satisfaction, identify key factors influencing employee satisfaction, and study motivational theories. In the empirical part, I will present and analyze the results obtained from a survey. I will also validate the formulated hypotheses and provide guidelines for potential improvements. The research indicated that employees in the aforementioned organization are generally satisfied with their work. Among the factors contributing to satisfaction, employees rated their relationships with the leadership the highest, while they were least satisfied with their salaries.

Ključne besede:employee satisfaction, determinants of employee satisfaction, motivation, satisfaction, performance

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj