Podrobno

Študij razrednega pouka na slovenskih pedagoških fakultetah od štud. l. 2009/10 dalje
ID Bešter, Marja (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (69,12 KB)
MD5: BFD7871A806C8B0D2B638E3DEA685BED
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-28/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V Republiki Sloveniji izobražujejo učitelje razrednega pouka (ti poučujejo s šolskim predmetnikom predpisane predmete od 1. do 6. razreda osnovne šole) tri ustanove: Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani, Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru in Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem. V prispevku so primerjani bolonjski študijski programi teh ustanov, s poudarkom na predmetih s področja slovenski jezik in književnost.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:bolonjska reforma, študijski programi, slovenščina, izobraževanje učiteljev razrednega pouka, pedagoške fakultete v Sloveniji, slovenski jezik in književnost
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2009
Št. strani:Str. 65-74
PID:20.500.12556/RUL-150881 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:371.12-011.3:811.163.6
COBISS.SI-ID:8092745 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.09.2023
Število ogledov:427
Število prenosov:43
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BEŠTER, Marja, 2009, Študij razrednega pouka na slovenskih pedagoških fakultetah od štud. l. 2009/10 dalje. V : Infrastruktura slovenščine in slovenistike [na spletu]. Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci. Ljubljana. 2009. p. 65–74. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=150881
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Infrastruktura slovenščine in slovenistike
Uredniki:Marko Stabej
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2009
ISBN:978-961-237-333-7
COBISS.SI-ID:248431360 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:28

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
In the Republic of Slovenia, classroom teachers who teach subjects in the first six years of primary school are educated at the faculties of education at the universities of Ljubljana, Maribor and Primorska. This article compares the "Bologna" study programmes of these institutions, with an emphasison those for Slovene language and literature.

Ključne besede:education of classroom teachers, Bologna reform, faculties of education in Slovenia, comparison of study programmes, Slovene language and literature

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Mobility and the European dimension in teacher education
  2. Kaj prinaša Bolonjski proces visokošolskemu izobraževanju učiteljev?
  3. Mnenje bodočih učiteljev (razrednega pouka) o rabi slovenskega knjižnega jezika pri pouku
  4. Slovenščina v vzgoji in izobraževanju v očeh študentk in študentov Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani
  5. Overcoming fragmentation in teacher education policy and practice
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Opereta pri pouku glasbene umetnosti na razredni stopnji osnovne šole
  2. Izkušnje in prakse učiteljev razrednega pouka pri vključevanju robotike v pouk na razredni stopnji
  3. Pouk filmske vzgoje za učence 3. razreda osnovne šole
  4. Gibalne dejavnosti pri pouku tujega jezika na razredni stopnji
  5. Raba spletnih strani in pesmi pri pouku tujega jezika v 1. VIO OŠ

Nazaj