izpis_h1_title_alt

Arthur Danto in George Dickie ter institucionalna teorija
ID Skobir Lampič, Svit (Avtor), ID Žerovc, Beti (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kreft, Lev (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,29 MB)
MD5: 5397858088A26527C60EDEC5F6236D08

Izvleček
Institucionalna teorija o umetnosti je eden izmed pomembnejših pogledov na sodobno umetniško produkcijo, ki se razvije v drugi polovici 20. stoletja. Njene začetke lahko zasledimo v besedilih ameriškega filozofa Arthurja Danta, ki s svojo novo definicijo umetnostnega sveta postavi temelje za kasnejši razvoj institucionalne teorije in njenega razumevanja sodobne umetnosti. Njegovemu zgledu sledi George Dickie, ki institucionalno teorijo prvi utemelji in predstavi širši javnosti. Njegova analiza institucije umetnostnega sveta prikaže kompleksnost utemeljevanja in vzpostavljanja sodobnih umetnin v umetnostnem polju 20. stoletja. Razumevanje te analize je ključno tudi za razumevanje današnjega umetnostnega dogajanja. Diplomska naloga se ukvarja tako z razvojem teorije kakor tudi z njenim odtisom v Sloveniji.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Arthur Danto, George Dickie, umetnostni svet, Institucionalna teorija o umetnosti.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-150858 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:167188483 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.09.2023
Število ogledov:449
Število prenosov:70
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Arthur Danto and George Dickie and institutional theory of art
Izvleček:
The Institutional theory of art is one of the most important perspectives on contemporary art production, which developed in the second half of the 20th century. The roots of the theory can be traced back to the writings of the American philosophers Arthur Danto, whose redefinition of the artworld laid the foundations for the later development of the theory and the subsequent understanding of contemporary art. His example was followed by George Dickie, who was the first to formally establish and present the Institutional theory of art to a wider public. His analysis of the institution of the artworld unveils the complexity of validating and establishing contemporary art pieces in the 20th-century art field. Understanding this analysis remains crucial even in today’s art phenomenon. The Bachelor thesis analyses the development of the theory as well as its reception in Slovenia.

Ključne besede:Arthur Danto, George Dickie, artworld, Institutional theory of art.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj