izpis_h1_title_alt

Odzivi kitajskih državljanov na krnjenje ogleda LRK: Ohranjanje nacionalnega obraza na primeru kampanje #StopXinjiangRumors
ID Jerkič, Nik (Avtor), ID Veselič, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (400,06 KB)
MD5: 2EBA7EC7439E0ADF82EA0B2F0BBBB66D

Izvleček
Diplomska naloga raziskuje odzive kitajskih državljanov na krnjenje ugleda Ljudske Republike Kitajske v globalni sferi na primeru videoposnetkov, ki so se pod oznako #StopXinjiangRumors pojavili na Youtubu. Močne množične odzive kitajskih državljanov v situacijah, ko je Kitajska v mednarodni skupnosti očrnjena skušam razložiti s pomočjo kitajskega družbenega koncepta mianzi 面子, ki ga prevajamo kot obraz in se na nanaša na osebni prestiž in ugled posameznika. Z izrazom izguba obraza po drugi strani opisujemo situacijo, ko sta ugled ali dostojanstvo posameznika prizadeta ali javno ponižana. Konfucijanstvo je s svojimi razumevanjem družbenih odnosov ukoreninilo občutenje države kot razširjene družine, zato diplomska naloga mianzi aplicira tudi na kolektivni, nacionalni nivo. Izgubo ugleda države v mednarodnem prostoru tako številni državljani občutijo kot izgubo lastnega obraza. Analiza videoposnetkov kampanje #StopXinjiangRumors sicer kaže, da za razliko od drugih v nalogi omenjenih odzivov verjetno ne gre za spontano akcijo, jo pa lahko kljub vsemu razumemo kot način ohranjanja nacionalnega obraza.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Mianzi, Xinjiang, krnjenje ugleda, video kampanja
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-150852 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.09.2023
Število ogledov:364
Število prenosov:15
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Chinese citizens’ reaction to the tarnishing of the PRC’s reputation: Maintaining National Face in the case of the #StopXinjiangRumors campaign
Izvleček:
This thesis explores the responses of Chinese citizens to the tarnishing of the reputation of the People’s Republic of China on the global stage, using the example of videos that emerged on YouTube under the hashtag #StopXinjiangRumors. I aim to explain the strong mass reactions of Chinese citizens in situations where China is being criticized internationally by using the Chinese social concept of mianzi, which can be translated as “face”, and refers to personal prestige and reputation. On the other hand, the term “loss of face” describes a situation where an individual’s dignity or reputation is compromised or publicly diminished. Confucianism, with its understanding of social relationships, has ingrained the perception of the country as an extended family in the minds of the public, and this thesis thus applies the concept of mianzi to the collective, national level as well. Many citizens perceive the loss of the country’s reputation in the international arena as a loss of their own face. Although analysis of the videos under the #StopXinjiangRumors campaign indicates that, unlike other reactions mentioned in the thesis, it is likely not a spontaneous action, it can still be understood as an attempt at preserving national face.

Ključne besede:Mianzi, Xinjiang, tarnishing of reputation, video campaign

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj