izpis_h1_title_alt

Oblikovna in uredniška optimizacija učbenika / Primer na poglavju učbenika za umetnostno zgodovino
ID Perčič, Zala (Avtor), ID Fras, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kenda, Boštjan Botas (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (27,33 MB)
MD5: 1084DE257AF449009B16363B9E8A89AD

Izvleček
V diplomskem delu z analitičnim in oblikovalskim pristopom naslavljam problematiko oblikovanja učbenikov za srednje šole. Raziskujem, kako različni gradniki učbenika vplivajo na sprejemanje in pomnjenje informacij. Pri tem upoštevam tudi dijake z dodatnimi omejitvami, disleksijo in Irlen sindromom. Oblikujem poglavje učbenika za umetnostno zgodovino v gimnaziji. Na primeru poglavja skušam najti najprimernejše rešitve. Posvečam se hierarhiji informacij, berljivosti, čitljivosti in uporabi primernih materialov. Uspešnost preverim na testni skupini dijakov. Namen diplomskega dela je postaviti smernice za oblikovno in uredniško optimiziran učbenik za lažje in boljše učenje.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vizualne komunikacije grafično oblikovanje oblikovanje učbenika analiza učbenikov didaktika disleksija Irlen sindrom uredništvo tipografija berljivost čitljivost diplomska naloga
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-150163 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:14.09.2023
Število ogledov:423
Število prenosov:436
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Textbook design and editorial optimization /Chapter of an Art history textbook as an example
Izvleček:
In this thesis, I address the issue of textbook design for secondary schools through an analytical and design approach. I research how different design elements of a textbook affect the reception and cognitive absorption of information. I also take into account students with additional limitations, dyslexia, and Irlen syndrome. By designing a chapter of a secondary school art history textbook, I try to find the most appropriate solutions using the chapter as an example. I focus on the hierarchy of information, readability, legibility, and the use of appropriate materials. I tested the effectiveness of the chapter with a test group of students. The thesis aims to set guidelines for a textbook that is optimized in terms of design and editing to facilitate and improve the learning process.

Ključne besede:visual communications graphic design textbook design analysis of textbooks didactics dyslexia Irlen syndrome editorial typography readability legibility BA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj