Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Vpliv pandemije COVID-19 na festivalsko izkušnjo
ID
Vuksanović, Andrej
(
Avtor
),
ID
Kozorog, Miha
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(4,50 MB)
MD5: EAE0669A38378A8F7BEF3C24BA161394
Galerija slik
Izvleček
Pandemija COVID-19 je leta 2020 sprožila temeljite spremembe v družbenem življenju na različnih področjih človekovega bivanja. Z namenom čim hitrejše in čim učinkovitejše zajezitve bolezni in njenih vplivov ter vzdrževanja javnega zdravja so vlade uvedle različne ukrepe, ki so usmerjali medsebojno druženje ljudi. Ti ukrepi so spodbujali minimalno druženje, kar je posledično pomenilo začasno ukinitev vseh organiziranih oblik druženja. Protikoronski ukrepi so tako pomenili tudi prekinitev kakršnihkoli popularnoglasbenih festivalov, ki so jim druženje in tesni (tudi fizični) medosebni stiki inherentni. Ti festivali pa imajo zaradi svoje vloge pri konstruiranju posameznikove identitete (predvsem med mladimi) in krepljenja medsebojnih vezi v sodobni zahodni družbi vidno družbeno vlogo. S protikoronskimi ukrepi je bila ta vloga torej prekinjena oziroma popačena. Leta 2022 pa je večina držav ukinila protikoronske ukrepe in omogočila prvo izvedbo festivalov po izbruhu pandemije koronavirusa. Pričujoče magistrsko delo obravnava morebitne posledice, ki jih je na festivalski izkušnji, tj. na doživljanju festivala pri udeležencih, pustila pandemija. Teoretsko je festivalska izkušnja v magistrskem delu utemeljena na Durkheimovem konceptu kolektivne živahnosti, na fenomenologiji ritualiziranega telesa, medsebojne bližine in medosebnih interakcij ter na antropološkem raziskovanju množic. Na podlagi etnografije, ustvarjene na treh popularnoglasbenih festivalih – Gora Rocka, Metaldays in Sziget, so izpostavljene ugotovitve, ki kažejo na določeno povezavo med vplivi pandemije COVID-19 (oziroma protikoronskimi ukrepi) in festivalsko izkušnjo.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
festivali
,
festivalska izkušnja
,
koronavirus
,
kolektivna živahnost
,
množice
,
proksemika
,
ritualizirano telo
,
interkacije
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:
2023
PID:
20.500.12556/RUL-149949
Datum objave v RUL:
12.09.2023
Število ogledov:
909
Število prenosov:
75
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
VUKSANOVIĆ, Andrej, 2023,
Vpliv pandemije COVID-19 na festivalsko izkušnjo
[na spletu]. Magistrsko delo. [Dostopano 30 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=149949
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The Effect of the COVID-19 Pandemic on the Experience of the Festival Crowd
Izvleček:
In 2020 the COVID-19 pandemic triggered profound changes in social life across various domains of human existence. With the aim of swiftly and effectively containing the disease and its impacts, as well as maintaining public health, governments implemented various measures that limited human interactions. These measures encouraged minimal socializing, which consequently meant the temporary suspension of all organized forms of social gatherings. Anti-coronavirus measures also led to the interruption of any popular music festivals, where socializing and close (even physical) interpersonal contacts are inherent. However, these festivals play a significant societal role due to their contribution to individual identity construction (especially among the youth) and the reinforcement of interpersonal bonds in contemporary Western society.With the anti-coronavirus measures in place, this role was either disrupted or distorted. In 2022, most countries lifted anti-coronavirus measures and allowed for the first post-pandemic coronavirus outbreak execution of festivals. This master's thesis examines the potential consequences that the pandemic left on the festival experience, specifically on participants' perceptions of the festival. The theoretical foundation of the festival experience in this master's thesis is based on Durkheim's concept of collective effervescence, the phenomenology of ritualized bodies, proximity, interpersonal interactions, and anthropological research on crowds. Drawing from ethnography conducted at three popular music festivals – Gora Rocka, Metaldays, and Sziget – the study highlights findings that indicate a certain connection between the impacts of the COVID-19 pandemic (or anti-coronavirus measures) and the festival experience.
Ključne besede:
festivals
,
festival experience
,
coronavirus
,
collective effervescence
,
crowds
,
proxemics
,
ritualized body
,
interactions
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
ǂThe ǂimpact of the COVID-19 pandemic on the Melavc transport company
Asset write-offs in Polish companies made during the COVID-19 pandemic
ǂThe ǂimpact of the COVID-19 pandemic on travel agency operations
Razvijanje poslovne strategije za podjetje J
ǂA ǂfinancial analysis of the impact of the COVID-19 pandemic and war in Ukraine on selected companies in the transportation-logistics industry
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Ni podobnih del
Nazaj