izpis_h1_title_alt

Analiza dejavnikov zadovoljstva študentov pri opravljanju študentskega dela : diplomsko delo
ID Perše, Pia (Avtor), ID Umek, Lan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (959,26 KB)
MD5: F11F920CBDB6012F754F1C638BB4D2F2

Izvleček
Predmet naše analize so predvsem delovne organizacije, ki v svoje delovno okolje vključujejo študente. Zadovoljstvo zaposlenih in študentov je najpomembnejši steber vsake organizacije, zato je pomembno, da organizacija meri, spremlja in spodbuja zaposlene ter sama sebe evalvira na tem pomembnem področju. Vsakega posameznika zadovoljujejo drugačni dejavniki, zato morajo biti delodajalci pozorni in poslušni, če želijo ustvariti tajnostno, uspešno in učinkovito organizacijo. Za le-to pa se morajo posvetiti mladim ter gledati na njihovo zadovoljstvo. Delodajalci se morajo zavedati, da so prav študenti tisti, ki bodo enkrat prihajali na višje položaje in ustvarjali te organizacije boljše in močnejše. V diplomskem delu želimo analizirati dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo študentov pri opravljanju študentskega dela, in podati predloge za izboljšavo. Na podlagi raziskav in izdelane ankete smo predmet podrobno preučili in ugotovili glavne vzroke (ne)zadovoljstva. Rezultati ankete kažejo, da so študenti v organizacijah, ki opravljajo študentsko delo, zadovoljni, saj s tem uresničujejo željo po samostojnosti. Zadovoljstvo pri študentskem delu spodbujajo nematerialni dejavniki, kot sta npr. komunikacija in odnosi s sodelavci. Študenti si želijo spremembe v slovenskem sistemu študentskega dela predvsem na področjih višjega nadzora nad neplačniki, višje urne postavke in manjši obdavčitvi dohodka. Cilj diplomskega dela je prikazati vsem vodstvenim strukturam, managerjem, zaposlenim in študentom, kako pomembno je zadovoljstvo za delovanje uspešne organizacije in kako študenta zadovoljiti pri opravljanju študentskega dela.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zadovoljstvo, dejavniki zadovoljstva, uspešnost, študenti, študentsko delo
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Perše]
Leto izida:2023
Št. strani:IX, 59 str.
PID:20.500.12556/RUL-149867 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:331.5:378.091.8(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:163996163 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.09.2023
Število ogledov:480
Število prenosov:76
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of student job satisfaction factors
Izvleček:
The subject of our analysis are primarily work organizations that include students in their work environment. Employee and student satisfaction is the most important pillar of any organization. It is therefore important that the organization measures, monitors and encourages employees and evaluates itself in this important area. Each individual is satisfied by other factors, so employers must be attentive and obedient if they want to make the organization secretive, successful and efficient. For such an organization, they must devote themselves to young people and look to their satisfaction. Employers must be aware that it is the students who will be the next ones to reach a higher position and make these creative organizations better and stronger. In the diploma work, we want to analyse the factors that influence the satisfaction of students in doing student work and make suggestions for improvement. Based on research and a survey, we studied the subject in detail and identified the main causes of (dis)satisfaction. The results of the survey show that students are satisfied in organizations that perform student work, as this achieves their desire for independence. Student job satisfaction is driven by intangible factors such as communication and relationships with colleagues. Students want changes in the Slovenian student work system, especially in the area of higher control over non-payers, higher hourly settings and lower income taxation. The aim of the thesis is to show all management structures, managers, employees, and students how important satisfaction is for the operation of a successful organization and how to make students satisfied while doing their student work.

Ključne besede:satisfaction, satisfaction factors, performance, students, student work

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj