Podrobno

Zunanjetrgovinsko sodelovanje med Slovenijo in BiH : diplomsko delo
ID Jaklič, Borut (Avtor), ID Kumar, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/jaklic4402.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, BIH, mednarodno sodelovanje, ekonomski razvoj, ekonomska rast, bruto domači proizvod, brezposelnost, inflacija, neposredne tuje investicije, zunanja trgovina, izvoz, uvoz, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Jaklič]
Leto izida:2010
Št. strani:III, 47, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-14984 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.5
COBISS.SI-ID:19921894 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2034
Število prenosov:210
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
JAKLIČ, Borut, 2010, Zunanjetrgovinsko sodelovanje med Slovenijo in BiH : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : B. Jaklič. [Dostopano 2 junij 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/jaklic4402.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, Bosnia and Herzegovina, international cooperation, economic development, economic growth, gross domestic product, unemployment, inflation, foreign direct investments, foreign trade, exports, imports, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Dva pogleda na razvoj
  2. Trgovinske implikacije članstva v Evropski uniji
  3. Trženje Žito kosmičev na Kitajskem
  4. Izzivi oblikovanja skupne evropske energetske politike
  5. Brazilija in sodelovanje Jug-Jug
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Strategija vstopa RBA, d.o.o., na slovenski trg
  2. Načini vstopa malih in srednjih podjetij na mednarodne trge
  3. Opredelitev in klasifikacija necarinskih ovir
  4. Vloga EU pri reševanju trgovinskih sporov v WTO
  5. Analiza japonskega distribucijskega sistema kot dejavnik vstopa na japonsko tržišče

Nazaj