izpis_h1_title_alt

Primerjava poslovne kulture arabskih držav in Turčije ter njun vpliv na trženje s poudarkom na oglaševanju : diplomsko delo
ID Baša, Katarina (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/basa4399.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Turčija, arabske dežele, medkulturno delovanje, kultura, pogajanje, karakteristike, trženje, poslovno komuniciranje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Baša]
Leto izida:2010
Št. strani:II, 47, 5 str.
PID:20.500.12556/RUL-14981 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:19918054 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1867
Število prenosov:295
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Turkey, Arabic countries, cross-cultural activities, culture, bargaining, characteristics, marketing, business communication

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj