Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Topološka optimizacija motociklističnega verižnika
ID
Hrovat, Tim
(
Avtor
),
ID
Čepon, Gregor
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(5,66 MB)
MD5: 293912417B2ADE6303435027EED612B3
Galerija slik
Izvleček
V avtomobilistični industriji inženirji težimo k zmanjšanju skupne mase prevoznega sredstva, saj se tako prihrani energija oziroma čas potreben za pospeševanje in ustavljanje vozila, hkrati pa se vozilu izboljšajo tudi krmilne lastnosti. Pomagamo si s topološko optimizacijo; metodo porazdelitve materiala na optimalen način glede na izbrane pogoje. Topološka optimizacija je izvedena na CAD-model motociklističnega verižnika v okolju ANSYS, nato sledi strukturna analiza topološko optimiziranega verižnika. Rezultati pokažejo, da je topološka optimizacija efektivna metoda za zmanjšanje mase izdelka.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
topološka optimizacija
,
verižnik
,
motocikel
,
metoda končnih elementov
,
statična analiza
,
dinamična analiza
,
modalna analiza
Vrsta gradiva:
Zaključna naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FS - Fakulteta za strojništvo
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[T. Hrovat]
Leto izida:
2023
Št. strani:
XIII, 49 str.
PID:
20.500.12556/RUL-149641
UDK:
629.3:519.6:510.643(043.2)
COBISS.SI-ID:
168161027
Datum objave v RUL:
08.09.2023
Število ogledov:
1413
Število prenosov:
102
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HROVAT, Tim, 2023,
Topološka optimizacija motociklističnega verižnika
[na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : T. Hrovat. [Dostopano 14 julij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=149641
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Topology optimization of a motorcycle sprocket
Izvleček:
In the automotive industry, engineers strive to reduce the overall mass of the vehicle, as this saves energy or the time needed for acceleration and braking, while also improving the vehicle's handling characteristics. Topology optimization is used to assist in solving this problem; a method of distributing material in an optimal way based on selected conditions. Topology optimization is performed on the CAD model of a motorcycle sprocket in the ANSYS environment, followed by a structural analysis of the topologically optimized sprocket. The results show that topology optimization is an effective method for reducing the product's mass.
Ključne besede:
topology optimization
,
sprocket
,
motorcycle
,
finite element method
,
static analysis
,
dynamic analysis
,
modal analysis
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Acceleration of RBF-FD meshless phase-field modelling of dendritic solidification by space-time adaptive approach
Unified approach to scale transition in simulations of microstructure evolution using phase-field crystal model
Simulation of macrosegregation in direct-chill casting
Meshless simulation of a lid-driven cavity problem with a non-Newtonian fluid
Solving linear elastostatic problems using meshless methods
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Numerical modelling of dendritic solidification based on phase field formulation and adaptive meshless solution procedure
Modelling of fatigue microfracture in porous sintered steel using a phase-field method
Simulation of hot shape rolling of steel by a meshless method
Simulation of laminar backward facing step flow under magnetic field with explicit local radial basis function collocation method
Meshfree explicit local radial basis function collocation method for microscopic and macroscopic phase change simulations
Nazaj