izpis_h1_title_alt

Dejavniki uspešnega vseživljenjskega e-učenja na delovnem mestu: stanje in izzivi na izbranem ministrstvu : diplomsko delo
ID Krasniči, Sabahat (Avtor), ID Keržič, Damijana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (472,63 KB)
MD5: C0D3DC7C78CCB3FA715F6A5AB473F062

Izvleček
Učinkovito opravljanje delovnih nalog od zaposlenih zahteva poglabljanje znanj in veščin, kar zaposleni med drugim dosegajo s t. i. vseživljenjskim učenjem na delovnem mestu. Za organizacije, v katerih se zaposleni izobražujejo in usposabljajo ne delovnem mestu, je pomembno, da je usposabljanje uspešno. Namen diplomskega dela je tako ugotoviti, kako bi lahko, s pomočjo upoštevanja dejavnikov uspešnega eučenja, na MORS izboljšali uspešnost eučenja zaposlenih. Cilj diplomskega dela je bil sprva s pomočjo že opravljenih raziskav identificirati, kateri so dejavniki uspešnega eučenja na delovnem mestu. S kvantitativno raziskavo, z uporabo anketnega vprašalnika smo nato pri zaposlenih na Ministrstvu za obrambo Republike Slovenije preverjali, v kolikšni meri se pri eučenju na delovnem mestu ti dejavniki upoštevajo. Identificirane dejavnike lahko uvrstimo v štiri skupine. Kakovost infrastrukture in tehnične izvedbe, kakovost učnih gradiv, kakovost institucije, izvajalca oziroma storitve ter učno okolje in zunanji motivatorji. Z raziskavo smo ugotovili, da se zaposleni sicer v velikem številu samostojno izobražujejo tudi z izbiro neobveznih vsebin, vendar je prostora za izboljšave pri upoštevanju dejavnikov uspešnega eučenja veliko. Določene izzive bi lahko rešili že z relativno majhnimi spremembami, od zagotavljanja dodatne računalniške opreme do izboljšanja komunikacije in objave vsebin na spletnih mestih. Izzivi, ki se tičejo organizacijske kulture in odnosa vodstva do pridobivanja novih znanj zaposlenih, pa po drugi strani potrebujejo globlje spremembe, kot je umestitev učenja na delovnem mestu na pomembnejše mesto v sami organizaciji in posledično krepitev organizacijske kulture v smer kulture znanja. Pridobljeni podatki v raziskavi so potrdili tudi, da se zaposlenim večina identificiranih dejavnikov zdi pomembnih za uspešno eučenje na delovnem mestu.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:eučenje, vseživljenjsko učenje, učenje na delovnem mestu, dejavniki uspešnega eučenja, eučilnica, MORS, javna uprava
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Krasniči]
Leto izida:2023
Št. strani:VIII, 48 str.
PID:20.500.12556/RUL-149565 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:35:331.103.1:37.018.43:004"401.7"
COBISS.SI-ID:163712515 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.09.2023
Število ogledov:310
Število prenosov:29
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Factors of succesfull lifelong e-learning at the workplace: conditions and challenges at the selected ministry
Izvleček:
Efficient execution of work tasks requires employees to deepen their knowledge and skills, which they achieve through lifelong learning in the workplace. For organizations whose employees are educated and trained on the job, it is important that this process is successful. The purpose of this thesis was to determine how to improve the success of elearning at MORS by considering the factors of successful elearning. The goal of this thesis was to firstly identify the factors of successful elearning in the workplace through existing research. After that we examined to what extent these factors are considered in elearning in the workplace among employees at the Ministry of Defense of the Republic of Slovenia, using a quantitative research method with questionnaire survey. The identified factors can be categorized into four groups: infrastructure and technical execution quality, quality of learning materials, quality of the institution, provider or service, and learning environment and external motivators. We found that employees engage in selfdirected nonmandatory learning to a significant extent, but there is still room for improvement in considering the factors of successful elearning. Certain challenges could be addressed with relatively minor changes, such as providing additional computer equipment, improving communication, and publishing content on websites. However, challenges related to organizational culture and the leadership's attitude towards employee learning require deeper changes, such as prioritizing workplace learning within the organization and consequently strengthening the organizational culture towards a knowledgebased culture. The data obtained in the study also confirmed that the majority of identified factors are considered important for successful elearning in the workplace by the employees.

Ključne besede:elearning, lifelong learning, learning at the workplace, factors of succesfull elearning, eclassroom, MORS, public administration

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj