izpis_h1_title_alt

Neupoštevanje pravopisnih pravil v učnih pripravah na nastope pri matematiki
ID Šek, Polonca (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (76,61 KB)
MD5: 96E9D2C8FC789D01B67CBF1C70CC70F4
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-30/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Prispevek je rezultat jezikovne analize 125 učnih priprav na nastope pri matematiki. Obravnavane učne priprave so pred nastopi v okviru predmeta Didaktika matematike pripravili študenti 4. letnika razrednega pouka Pedagoške fakultete v Mariboru v študijskem letu 2009/10. Prikazano je neupoštevanje pravopisnih pravil in predstavljeno po naslednjih skupinah: 1. raba velike in male začetnice, 2. raba matematičnih znamenj in znamenj iz logike, 3. pisanje skupaj oz. narazen in 4. pisanje simbolov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, pravopis, pravopisna raba, raba jezika v praksi, učne priprave, študenti
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 449-454
PID:20.500.12556/RUL-149477 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.6'35:51
COBISS.SI-ID:18796808 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.09.2023
Število ogledov:633
Število prenosov:11
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Meddisciplinarnost v slovenistiki
Uredniki:Simona Kranjc
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2011
ISBN:978-961-237-461-7
COBISS.SI-ID:258646784 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:30

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The paper brings the results from the linguistic analysis of 125 lesson plans for the subject mathematics. They were prepared in the academic year 2009/2010 by 4th-year primary education students at the Education Faculty in Maribor for the compulsory subject Didactics of mathematics. It describes the disregard of recommended orthographic usage in the following categories: 1. usage of capitals and lower case letters, 2. usage of mathematical signs and signs of logic, 3. joined or separate words, 4. writing of symbols.

Ključne besede:Slovenian language, orthography, orthographic usage, practical language usage, lesson plans, students

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj