izpis_h1_title_alt

Učinkovitost dvosmernega dvojezičnega izobraževanja v Prekmurju
ID Bernjak, Elizabeta (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (88,30 KB)
MD5: 8F791F73BDD7DD206E4F39CA392E524E
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-30/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Prispevek skuša orisati dvojezičnost izobraževalnega modela v Prekmurju. Analizira temeljne značilnosti dvosmernega modela imerzije (ang. two way immersion), poudari značilnosti, s spremembo katerih bi lahko prispevali k notranji obnovi dvojezičnega izobraževanja v Prekmurju, k dvigu statusa in prestiža maternega jezika manjšine, k povečanju dominantnosti maternega jezika.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, madžarščina, dvojezično izobraževanje, dvosmerni model imerzije, manjšinski jezik, večinski jezik, status manjšinskega jezika, prestiž manjšinskega jezika
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 45-51
PID:20.500.12556/RUL-149198 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:376.7(497.4-18=511.141):81'246.2
COBISS.SI-ID:18982920 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.09.2023
Število ogledov:412
Število prenosov:7
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Meddisciplinarnost v slovenistiki
Uredniki:Simona Kranjc
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2011
ISBN:978-961-237-461-7
COBISS.SI-ID:258646784 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:30

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The study aims to draft a typology of the bilingual educational model and bilingualism in the Prekmurje region. It analyses the basic criteria of the two-way immersion model, and highlights those aspects which, modified or changed, could contribute to an increase of the prestige and status of the mother tongue of the minority, and the enhancing of the dominance of the mother tongue.

Ključne besede:Slovene, Hungarian, bilingual education, two-way immersion, minority language, majority language, prestige of the minority language, status of the minority language

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj